Tux Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Jag behöver hjälp med att göra ett skript som ska kunna blockera Objekt(GIF, Flash) i en webbläsare från en viss hemsida. Dvs, det ska finnas en lista med webbsidor som skriptet ska blockera GIF och Flash ifrån. Exempel; "http://www.gtasajten.com" finns på listan. Då ska skriptet blockera alla GIF och Flash objekt som finns på den servern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Adblock Plus + att du kan lite regex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Adblock Plus + att du kan lite regex. Jag fattar inte riktigt. Vadå Adblock Plus? . Adblock Plus är ju ett Plugin till Firefox. Jag vill ju göra en egen "Adblock" i Visual basic . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts