kicken Skrivet 13 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Jag är väldigt lik Michael Madsen anser både jag och Weener som ni kan se i Bild-på-dig-själv-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Helt sjukt likt; det skulle kunna vara du om 25 år! (Eller 30, eller.. Jag suger på att se folks åldrar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Helt sjukt likt; det skulle kunna vara du om 25 år! (Eller 30, eller.. Jag suger på att se folks åldrar) Själv blev jag enormt chockad. Jag menar jag har sett honom i ett flertal filmer men aldrig förstått hur lik han är mig. Sedan tror jag jag skulle se ut så om typ 20 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts