Mark Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Jag tror fortfarande jag inte är lik någon kändis EDIT: Oj fan, jag blev mycket sötare utan glasögon! Redigerad 30 september, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Jag tror fortfarande jag inte är lik någon kändis EDIT: Oj fan, jag blev mycket sötare utan glasögon! Eller, kanske inte.. Redigerad 30 september, 2007 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Enligt någon sida var jag lik Prince William of Wales, David Hasslehoff ( ), Justin Chatwin, Ludacris, Burt Lancaster, Adam Sandler, Charles prince of Wales, och David Schwimmer. Många säger dock att min pappa är lik Rolf Lassgård. Jag ska ta och lägga upp bilder så ni kan döma för er själva . Han är dock inte lika lik längre nu när han börjar bli gråhårig http://img62.imageshack.us/img62/4681/rolflassgardinterviewku6.jpg http://img249.imageshack.us/img249/6607/midsommarqn7.jpg Redigerad 1 oktober, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag är lik Frej i SMK har jag hört av mina kompisar och även här på forumet när jag lade upp den här bilden: Jag måste faktiskt säga att du är jävligt ball på den bilden. Du passar utmärkt i dom glasögonen. Annars måste jag säga att jag tycker att fotbollsexperten är otroligt lik min forna idol, skataren Rodney Mullen. Just på kommande bild är de inte så överdrivet lika, kolla dock på ett klipp på YouTube etc. så ser man bättre. http://f.playahead.se/5a/aa89192919dd41b697f74db45584d3/share/d170025d94a34096b01be626bc4c34da.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag måste faktiskt säga att du är jävligt ball på den bilden. Du passar utmärkt i dom glasögonen. Annars måste jag säga att jag tycker att fotbollsexperten är otroligt lik min forna idol, skataren Rodney Mullen. Just på kommande bild är de inte så överdrivet lika, kolla dock på ett klipp på YouTube etc. så ser man bättre. http://f.playahead.se/5a/aa89192919dd41b69...626bc4c34da.jpg Bilden funkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Bilden funkar inte. Tryck upp bilden, släng in ett mellanslag efter länken så fungerar det utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Tänjer lite på trådens föreskrifter, men Wayne Coyne, sångare i The Flaming Lips, och Miljöpartiets språkrör Peter Eriksson är väldigt lika. Typ. ...annars säger folk att jag liknar Zach Braff (med mindre näsa) eller valfri hob. Hob-grejen har jag växt ur, dock, det var mer för två-tre år sedan, när jag fortfarande lät mina fötter vara orakade. Den där är läskig, ser honom allt för ofta och blir lika skrämd varje gång. Själv får jag höra att jag är lik Adam Brody, Ashton Kutcher och någon annan hunkig kille kommer inte ihåg vem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag är lik Henrik Schyffert har jag fått höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Om Kebab pallrar fram bilden där jag var lik Magnus Betnér så... Men Zlatan och Ian Thorpe är ganska lika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Om Kebab pallrar fram bilden där jag var lik Magnus Betnér så... Men Zlatan och Ian Thorpe är ganska lika Slängde ihop en ny nu bara för det. Jag tycker det är jättelikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Om nån ska vara lik Magnus så är det jag, jag är ju ändå ganska nära släkt med han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Om nån ska vara lik Magnus så är det jag, jag är ju ändå ganska nära släkt med han. PIC OR IT DIDN'T HAPPEN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Om nån ska vara lik Magnus så är det jag, jag är ju ändå ganska nära släkt med han. På den bilden jag har sett dig i fiskehatt var du verkligen inte lik han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 (redigerad) Slängde ihop en ny nu bara för det. Jag tycker det är jättelikt. Faktiskt, ser snarlika drag! Popsångaren och ikonen Peter LeMarc vs. Ägg. Redigerad 1 oktober, 2007 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Faktiskt, ser snarlika drag! Popsångaren och ikonen Peter LeMarc vs. Ägg. Haha http://img407.imageshack.us/img407/3162/11743302181174130085148jp7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Jag är tydligen också lik Josh Hartnett och någon modell jag inte kommer ihåg namnet på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Jag är tydligen också lik Josh Hartnett och någon modell jag inte kommer ihåg namnet på. Du är visst lik väldigt många Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Du är visst lik väldigt många "Kärt barn har många ansikten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Du är visst lik väldigt många Jag har klassiska modellfeatures ju. Dig it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 (redigerad) Bara jag som tycker att Paul McCartney och Al Pacino liknar varandra rätt så mycket? Paul McCartney Al Pacino http://ec1.images-amazon.com/images/I/31W9NRDE4KL._AA280_.jpg Redigerad 13 oktober, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts