Jump to content

Lika som bär!

kicken
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt någon sida var jag lik Prince William of Wales, David Hasslehoff ( :( ), Justin Chatwin, Ludacris, Burt Lancaster, Adam Sandler, Charles prince of Wales, och David Schwimmer.

Många säger dock att min pappa är lik Rolf Lassgård. Jag ska ta och lägga upp bilder så ni kan döma för er själva :w000t:.

Han är dock inte lika lik längre nu när han börjar bli gråhårig :confused:

Redigerad av felshoe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är lik Frej i SMK har jag hört av mina kompisar och även här på forumet när jag lade upp den här bilden:

Jag måste faktiskt säga att du är jävligt ball på den bilden. Du passar utmärkt i dom glasögonen. :w000t:

Annars måste jag säga att jag tycker att fotbollsexperten är otroligt lik min forna idol, skataren Rodney Mullen. Just på kommande bild är de inte så överdrivet lika, kolla dock på ett klipp på YouTube etc. så ser man bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste faktiskt säga att du är jävligt ball på den bilden. Du passar utmärkt i dom glasögonen. :(

Annars måste jag säga att jag tycker att fotbollsexperten är otroligt lik min forna idol, skataren Rodney Mullen. Just på kommande bild är de inte så överdrivet lika, kolla dock på ett klipp på YouTube etc. så ser man bättre.

http://f.playahead.se/5a/aa89192919dd41b69...626bc4c34da.jpg

Bilden funkar inte. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänjer lite på trådens föreskrifter, men Wayne Coyne, sångare i The Flaming Lips, och Miljöpartiets språkrör Peter Eriksson är väldigt lika. Typ.

...annars säger folk att jag liknar Zach Braff (med mindre näsa) eller valfri hob. Hob-grejen har jag växt ur, dock, det var mer för två-tre år sedan, när jag fortfarande lät mina fötter vara orakade.

Den där är läskig, ser honom allt för ofta och blir lika skrämd varje gång.

Själv får jag höra att jag är lik Adam Brody, Ashton Kutcher och någon annan hunkig kille kommer inte ihåg vem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...