Jump to content

Lika som bär!

kicken
 Share

Recommended Posts

Jaah, nu gör jag en tråd som jag velat göra ett tag. Lika som bär!

Har ni en dubblegångare eller är ni bara jättelik någon annan? Berätta vem!

Liknar ni inte någon, så får ni gärna säga vem ni skulle vilja vara lika som bär med.

Bifoga gärna bild på både er och den ni är lik.

Jag är inte lik någon, men jag har hört att folk har sagt att jag har likheter med både Benjamin McKenzie och Brad Pitt. Då jag var blond får jag tillägga....

Själv tycker jag Tweak är skrämmande lik Erik Edman :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 42
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Godfather var på en bild sjukligt lik Magnus Betnér. :sick:

Själv tror jag inte att jag ser ut som någon annan.. Det finns ju någon hemsida där man kan ladda upp en bild och sen plockar den fram bilder på kändisar som man liknar. Det fanns en tråd om det här på forumet, någon som minns vad sidan heter?

Hur som helst så tyckte den sidan att jag var lik Scarlett Johanson :lol:

Edit: Ooh, jag är grym på att söka.

http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=36312

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänjer lite på trådens föreskrifter, men Wayne Coyne, sångare i The Flaming Lips, och Miljöpartiets språkrör Peter Eriksson är väldigt lika. Typ.

...annars säger folk att jag liknar Zach Braff (med mindre näsa) eller valfri hob. Hob-grejen har jag växt ur, dock, det var mer för två-tre år sedan, när jag fortfarande lät mina fötter vara orakade.

post-8685-1191177595_thumb.jpg

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon som orkar gräva upp honom?

http://www.tv4.se/idol/573073.html > Anton Mared - Isnt She Lovely

-----------------------

Jag har iaf kommit fram till att Nicolas Sarkozy liknar Nathan Petrelli från Heroes.

Själv kan jag inte komma på någon kändis jag är lik. Dock så blandade lärarna på mellanstadiet alltid ihop mig och en annan kille i klassen. :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-----------------------

Jag har iaf kommit fram till att Nicolas Sarkozy liknar Nathan Petrelli från Heroes.

Själv kan jag inte komma på någon kändis jag är lik. Dock så blandade lärarna på mellanstadiet alltid ihop mig och en annan kille i klassen. :w000t:

Aha, isåfall är jag lik min kompis Richard. Vi har varit vänner sedan vi var 2 år, och folk har blandat ihop oss sen dess. Innan dagligen, nu mer sällan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor