SilentViper Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Nu ska ja få en ny dator asså ja ska ärva min morsas dator som är bättre än denna. SÅ ja undrar nu om grafik kortet. Hon har ett ATI radeon sen nånting med 8000 eller nåt. Och den har bara pixel shader 2.0, Och frågan är kan ja spela R6 Vegas på den och andra spel som kräver pixel shader 3.0? Eller kan ja bara spela spel som har pixel shader 2.0. För överigt så har den 3.40cpu och 1gb ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Nu ska ja få en ny dator asså ja ska ärva min morsas dator som är bättre än denna. SÅ ja undrar nu om grafik kortet. Hon har ett ATI radeon sen nånting med 8000 eller nåt. Och den har bara pixel shader 2.0, Och frågan är kan ja spela R6 Vegas på den och andra spel som kräver pixel shader 3.0? Eller kan ja bara spela spel som har pixel shader 2.0. För överigt så har den 3.40cpu och 1gb ram. Vad tror du själv? http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Du har 25000 kronor. Kan du då köpa en bil som kostar 50000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 30 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Vad tror du själv? http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif Du har 25000 kronor. Kan du då köpa en bil som kostar 50000? Sry da En del spel kan man spela med Pixel Shader 2.0 om de kräver 3.0 har ja för mig Redigerad 30 september, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Sry da En del spel kan man spela med Pixel Shader 2.0 om de kräver 3.0 har ja för mig Vissa som spel som stödjer pixel shader 3.0 kan du spela med 2.0, men om spelen kräver 3.0 kan du ju inte lira dem med ett 2.0 kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Nu ska ja få en ny dator asså ja ska ärva min morsas dator som är bättre än denna. SÅ ja undrar nu om grafik kortet. Hon har ett ATI radeon sen nånting med 8000 eller nåt. Och den har bara pixel shader 2.0, Och frågan är kan ja spela R6 Vegas på den och andra spel som kräver pixel shader 3.0? Eller kan ja bara spela spel som har pixel shader 2.0. För överigt så har den 3.40cpu och 1gb ram. Ett ATI kort som heter 8000 något? Måste ju vara före 9 serien vilket är 5 år gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Ett ATI kort som heter 8000 något? Måste ju vara före 9 serien vilket är 5 år gammalt. Han kan ju mena X800 eller X850 serien. Redigerad 30 september, 2007 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts