Jojje Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Hej alla Har installerat Kareha på min hemsida men när jag försöker köra kareha.pl så försöker Firefox ladda ner den istället för att köra den Någon som har kunskaper i Perl som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Vet du ens att du har stöd för Perl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 30 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Vet du ens att du har stöd för Perl? PHP iallafall.. ska kolla med farsan, han har koll på sånt. EDIT: lol, nej. får använda mySQL istället Redigerad 30 september, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 PHP iallafall.. ska kolla med farsan, han har koll på sånt. EDIT: lol, nej. får använda mySQL istället MySQL är en databas. Perl är ett programmeringsspråk. Men PHP+MySQL ska du kunna fixa forum i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts