Jump to content

Krashar

Juster
 Share

Recommended Posts

Ibland kan man spela hur länge man vill, ibland kan man inte spela nått.

Detta hände nyss men det har inte hänt förut, Man spelar ett spel i typ 20 min sen börjar datorn arbeta tungt och tillsist krashar den och skärmen blir svart! om man då trycker Ctrl+Alt+Delete så att skrivbordet kommer fram så är skärmen instäld till 800x600 i öpplösning och 4 bitars färger! Överväger om man ska instalera om datorn eller inte för detta problem är mycket irriterande.

Help pls. :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland kan man spela hur länge man vill, ibland kan man inte spela nått.Detta hände nyss men det har inte hänt förut, Man spelar ett spel i typ 20 min sen börjar datorn arbeta tungt och tillsist krashar den och skärmen blir svart! om man då trycker Ctrl+Alt+Delete så att skrivbordet kommer fram så är skärmen instäld till 800x600 i öpplösning och 4 bitars färger! Överväger om man ska instalera om datorn eller inte för detta problem är mycket irriterande.Help pls. :sick:
Jag hade samma problem i vintras. Fick byta moderkort. :lol: Redigerad av nor_adde
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...