Juster Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Ibland kan man spela hur länge man vill, ibland kan man inte spela nått. Detta hände nyss men det har inte hänt förut, Man spelar ett spel i typ 20 min sen börjar datorn arbeta tungt och tillsist krashar den och skärmen blir svart! om man då trycker Ctrl+Alt+Delete så att skrivbordet kommer fram så är skärmen instäld till 800x600 i öpplösning och 4 bitars färger! Överväger om man ska instalera om datorn eller inte för detta problem är mycket irriterande. Help pls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Har du öppnat den och städat lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Yepp den är alldeles ren innuti har även laddat ner alla Nya drivrutinerna till datorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Ibland kan man spela hur länge man vill, ibland kan man inte spela nått.Detta hände nyss men det har inte hänt förut, Man spelar ett spel i typ 20 min sen börjar datorn arbeta tungt och tillsist krashar den och skärmen blir svart! om man då trycker Ctrl+Alt+Delete så att skrivbordet kommer fram så är skärmen instäld till 800x600 i öpplösning och 4 bitars färger! Överväger om man ska instalera om datorn eller inte för detta problem är mycket irriterande.Help pls. Jag hade samma problem i vintras. Fick byta moderkort. Redigerad 30 september, 2007 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 30 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Hmm :/ LFS funkar fint nu igen har kört i över en timme men om jag nu drar igång te.x sims så kan man köra i tyup 10 min så krashar det, tror ni det går att fixa genom att instalera om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Hmm :/ LFS funkar fint nu igen har kört i över en timme men om jag nu drar igång te.x sims så kan man köra i tyup 10 min så krashar det, tror ni det går att fixa genom att instalera om det? Det skulle hjälpa mycket om du sa vad dina specs är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Det skulle hjälpa mycket om du sa vad dina specs är... Ser inte hur det skulle hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Ser inte hur det skulle hjälpa. Om man vet vad det är för grejer så kan man se om det finns flera som har haft samma fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Spec. CPU: Intel Core 2 duo 6300 @ 1,86GHz Moderkort: Asus P5b-VM mer vet jag inte RAM: 1GB Grafik: Asus GeForce 7600GT Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Fläktarna funkar som dom ska? jag hade samma problem en gång och det visade sig vara en fläkt som hade stannat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts