kicken Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Som tråden lyder. Jag vet inte vad den fått i sig. Varje gång jag dubbelklickar på Winrar eller något som jag behöver unpacka i winrar så kommer timglaset upp i 1-2 sekunder, men sedan händer det ingenting. Jag har provat ominstallera, avinstallera och skaffa senaste versionen samt starta om datorn. Inget händer. Och ja, har även googlat utan resultat. Det konstig är att det funkar i 1-2 minuter just när jag restartat datorn, men sen lägger det av igen och det är mer frustrerande än man tror. Så, kära forumiter, vet ni vad det kan vara? Hjälp mig! Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Detta har börjat för mig idga också, tryckte upp, så tog det jätte lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Hmm, nästan exakt samma sak händer i steam för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 30 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Åh! Jag googlade, inte på det här, men på liknande program och hittade ett som är mer stilrent. Winrar kommer troligtvis inte att fungera så jag får vänja mig vid nya 7 -zip. http://www.7-zip.org/ Går lika bra som winrar Redigerad 30 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts