*Kraze* Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 hur gör man för att lyssana på mp3 på gta3? har läst om det, troligtvis sett filen, men så korkad som jag e ignorerat den... Var finns den? MVH//Simon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2002 du lägger in dina mp3 låtar i mappen "mp3" som ligger där du instalerade gta3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Vad händer om man lägger in en wave-fil i mp3 mappen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 Vad händer om man lägger in en wave-fil i mp3 mappen? prova... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 skapa genväg istället, så sparar du utrymme på hd´n. Markera de mp3 du vill ha o högerklicka - dra dem till mappen mp3 i GTA och släpp musknappen o välj "skapa genväg här" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Jag har stött på ett mycket irriterande problem med mp3-radion, ibland när en låt är slut kommer inte nästa låt utan det blir helt tyst, går jag ur bilen och in igen får jag höra samma låt en gång till och när den är slut blir det tyst igen. Jag har 7 låtar på totalt ca 27 mb i mp3-mappen. Hur löser man det här felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiaSS Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 samma här, undrar varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts