SilentViper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Ja vilket OS är bäst? Själv så tycker ja XP är bättre än Vista för Vista är så buggit höjer systemkraven en del spel går ej spela på vista. Vad tycker ni? Vote: Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Windows XP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Vote: XP Jag kommer att vänta med vista ett tag framöver för att det har precis släppts så det är inte helt fritt från vanliga buggar... kommer möjligtvis använda vista i en snarare framtid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Kör Vista atm, har inte stött på en enda bugg än så länge, flyter på bra osv osv, ångrar inte en sekund att jag bytte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Hur många av er XP-votare har vista elelr har provat...? (Vista har jag aldrig haft problem med, inga buggar, snabbt, snyggt, alla spel och *program (99% i alla fall)funkar. Inga klagomål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Frågan är ju hur många som svarar i den här tråden som verkligen har testat både Vista och XP.. Jag nullvotar, för jag har ingen aning. Edit: Damn you Conca! Redigerad 29 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Edit: Damn you Conca! Hahaha! http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ras.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ras.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ras.gif http://www.gubbklubben.se/modules/Forums/images/smiles/ras.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Vista har en hel del mycket fina visuella uppgraderingar, även trevliga saker som aktivitetsfältet till höger... men sen är det ju den där extra prestandasuget som inte lockar. Sen sägs det ju vara säkrare också... men jag har ingen aning om hur mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Kör XP men vill ha Vista. Vote: Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Kört båda. Men jag föredrar hellre XP än Vista nu. Vista måste växa till sig mer innan jag kör det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Windows XP! Vista är alldelest för krävande och jobbigt med sina jävla varningar. Har testat det några gånger och mina farsa har de.. Fy fan säger jag, Ska använda XP så länge jag kan, sen får vi se om Vista har blivit något bättre annars blir de Linux! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Senast jag testade så pissade XP Vista rakt i ansiktet, lär väl ha förbättrats en gnutta, Microsofts operativsystem tenderar att suga balle i början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Vote: Vista Jag tycker att Vista är snabbare och bättre helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Windows XP fat but sexy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Jag gillar XP, ja XP gillar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Har: XP Vill ha: Vistah. Vote: Vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Håller mig till XP. Har testat Vista lite grann hos en vän. Såg väldigt... Krävande ut. Skaffar Vista sedan när det blivit bättre och kommit fler dx 10 spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Skaffar Vista sedan när det blivit bättre och kommit fler dx 10 spel. Hur länge brukar det dröja innan första Service Pack brukar komma? Kör med XP än så länge... när det börjar krävas Vista till nya spel så uppgraderar jag väl. Blir väl ny dator om ~1 år, då passar det nog bra. Null vote, då jag inte provat Vista. Redigerad 29 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Hur länge brukar det dröja innan första Service Pack brukar komma? Vet inte, däremot så fortsätter Xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Hur många av er XP-votare har vista elelr har provat...? (Vista har jag aldrig haft problem med, inga buggar, snabbt, snyggt, alla spel och *program (99% i alla fall)funkar. Inga klagomål Har vista och köpte en dator med Windows Vista, men jag tycker det ser väldigt fult ut därför så vill jag inte ha det. Dock så hoppas jag att det finns några style progs till vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts