I Need Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Funderar på att köpa det här spelet men finns det någon möjlighet till att lägga in egna låtar i en egen radiokanal i spelet? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Funderar på att köpa det här spelet men finns det någon möjlighet till att lägga in egna låtar i en egen radiokanal i spelet? Tacksam för svar. Jag tror att det ska gå. Min kompis har det här och han sa att det gick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I Need Skrivet 29 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Jag tror att det ska gå. Min kompis har det här och han sa att det gick. Okej, tack! Får köpa spelet i vilket fall, det verkar ju rätt skojsigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 (redigerad) Okej, tack! Får köpa spelet i vilket fall, det verkar ju rätt skojsigt. Du har ju en MP3-spelare i spelet, genom den så kan du spela upp musik du har på din hårddisk. Redigerad 29 september, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 11 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2008 Okej, tack! Får köpa spelet i vilket fall, det verkar ju rätt skojsigt. Vet att jag kanske är lite sent ute,får skylla på att jag inte joinade forumet förren 30:e December = Köpte du spelet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts