Mark Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Införskaffade det här spelet idag, inte hunnit spela så mycket men det intrycket jag fick av spelet var att det finns vissa liknelser med Battlefield 2. Dragen är många! Trodde först att det var ett episkt spel med en massa story och så, men är en online shooter . Så, någon mer än jag som spelar detta? Kanske vi skulle dra en match eller två? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Införskaffade det här spelet idag, inte hunnit spela så mycket men det intrycket jag fick av spelet var att det finns vissa liknelser med Battlefield 2. Dragen är många! Trodde först att det var ett episkt spel med en massa story och så, men är en online shooter . Så, någon mer än jag som spelar detta? Kanske vi skulle dra en match eller två? Har lirat det på högskolan, inget märkvärdigt spel. Kul att man kan välja bland flera olika vapen oavsett vilken klass man är, men fysiken är fjantig. Pansarvagnarna accellerar från noll till topfart på 0,2 sekunder och är nästan ljudlösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts