Jump to content

Bär du rött idag?

Jazz
 Share

Bär du rött idag?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nej, jag bär inte rött idag. För utvecklingen i Burma spelar det ingen som helst roll om jag eller några andra odugliga i-lands-människor traskar omkring i röda kläder. Patetiskt! Det är ungefär jämförbart med det där släcka-ljuset-i-en-timme-tramset för att "demonstrera" mot klimatförändringen.

Håller med. Liksom, gör något konkret istället. :mellow:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men dra inte in sånt där snack, det förstår jag inget av. :mf_doof:

Nåväl, jag kanske har gjort bort mig nu men.. Vafan, jag tycker verkligen inte att det låter rätt. :mf_doof:

Vi kan väl alla vara glada att det inte står dom iaf... eller?? :mellow:

Vote: Ja(pp)

Först hade jag det bara för att det va den enda tjocka tröja jag hade som var ren. Sen kom jag o tänka på att det va bra för samhällsbetyget iom att jag visar en viss medvetenhet :ermm:

Sen kan jag inte hålla med om att det är något att skita i. Ju fler diktaturer desto större risk för nytt världskrig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej

Fattar inte varför man valt färgen rött? Vill skitungarna ersätta militärdiktaruren med kommunistdiktatur? Och nej, det GÅR inte att ha demokrati i en kommuniststat.

Hoppas dom blir fria, och faktiskt får demokrati den här gången, utan att alltför många liv går till spillo. Men nej, jag tänker inte gå omkring klädd som ett fån.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Nej

Fattar inte varför man valt färgen rött? Vill skitungarna ersätta militärdiktaruren med kommunistdiktatur? Och nej, det GÅR inte att ha demokrati i en kommuniststat.

Hoppas dom blir fria, och faktiskt får demokrati den här gången, utan att alltför många liv går till spillo. Men nej, jag tänker inte gå omkring klädd som ett fån.

Hahaha, du är för rolig du. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor