Jazz Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Som frågan lyder, har du en röd tröja på dig idag? Redigerad 28 september, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag har röd text på mina strumpor men ingen röd tröja, råkade rösta ja ändå. Funderar dock på att byta till en röd tröja till ikväll! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Räknas blå? Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Svart och brunt. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Har ingen röd tröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Trevligt med onödiga topics. Jag har en röd/svart-randig. Tycker det räknas, så jag röstade ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Ja. Nej. Nej. Aaah! Burn in hell you spammers!! ----- Nej, jag bär inte rött idag. För utvecklingen i Burma spelar det ingen som helst roll om jag eller några andra odugliga i-lands-människor traskar omkring i röda kläder. Patetiskt! Det är ungefär jämförbart med det där släcka-ljuset-i-en-timme-tramset för att "demonstrera" mot klimatförändringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Ja! Fast det gör jag nästan alltid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag har ett litet rött tryck på ena armen, räknas de? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hade helt missat att man "skulle" ha röda kläder på sig idag... Och nej, det har jag inte, rosa idag. Dock så är jag osäker på gympakläderna. T-shirten var blå om jag inte misstar mig. Tror huvan på min gympajacka är röd. Success! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nej. Brun huvtröja och gul och svart-randig t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Röda skor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nej, grå och blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 AAAAAAH, jag blir tokig! En röd tröja har blivit symbolen för dem som stödjer den så kallade Saffransrevolutionen i Burma. I dag fredag hålls demonstrationer för folkets kamp i Burma på många olika håll i världen. Även Sveriges riksdag blev röd för en dag. - Det är helt fruktansvärt, det som har hänt i Burma. Det är jätteviktigt att omvärlden visar sitt stöd för dem som demonstrerar. Aung San Suu Kyi som har kämpat för demokrati i Burma sedan 80-talet och hon sade en gång "Please use your freedom to promote ours" och det är precis det som är viktigt att vi gör nu, säger Karin Strandås, ordförande för Svenska Burmakommittén. Är det någon jävla prao-elev som har svamlat ihop det där eller? ---- Nej, idag hade jag en blå tröja och en blå t-shirt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 AAAAAAH, jag blir tokig! Är det någon jävla prao-elev som har svamlat ihop det där eller? Nej, det är rätt, prepostionen "för" är starkare än subjektsformen "de". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nej, det är rätt, prepostionen "för" är starkare än subjektsformen "de". Men dra inte in sånt där snack, det förstår jag inget av. Nåväl, jag kanske har gjort bort mig nu men.. Vafan, jag tycker verkligen inte att det låter rätt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts