Nybörjaren Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Hejsan, Har stora problem med mitt kära GTA3 just nu Felet är att GTA3.img, utan förvarning, blivit tömd! Alla dff och txd-filer i arkivet är helt borta och storleken är, enligt Windows XP, 0 kb! Det går alltså inte att spela GTA3, den lilla blåa R*-loggan dyker upp men inget mer. Jag vet att den enda lösningen är att installera om, men jag skulle bra gärna vilja veta hur GTA3 tömmer sitt eget arkiv utan förvarning... Spelet är helt original och omoddat! Hur går det här till? //Nybörjaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Har du gjort en systemåterställning på sista tiden som var innan GTA3 installerades? Isånafall kan det ha med saken att göra. Annars så har jag ingen aning om hur det kan komma sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nybörjaren Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Nej Har till och med den avaktiverad, tar ju fan 15 gb på min hårddisk! Nåja, nu är 3:an ominstallerad och allt fungerar igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts