RF-AT Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Såg 1:an för några dagar sedan på kanal 5, tyckte att den var så bra så jag skaffa dom andra 2 och 3. Kollade på 2:an för 2 dagar sedan och nu har jag kollat på 3:an ( klockan äer 02:16 men inte så läskigt.. ) Jag fick reda på att en Saw 4 skulle komma ut 26 october, det är väll sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Saw filmerna tycker jag väl inte är speciellt läskiga, mest..äckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Såg 1:an för några dagar sedan på kanal 5, tyckte att den var så bra så jag skaffa dom andra 2 och 3. Kollade på 2:an för 2 dagar sedan och nu har jag kollat på 3:an ( klockan äer 02:16 men inte så läskigt.. ) Jag fick reda på att en Saw 4 skulle komma ut 26 october, det är väll sant? 26:e oktober i USA och 16:e november i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Saw är gore. Kan varken kalla det skräckfilm eller thriller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Saw filmerna är skitbra. Men inget knäcker Hostel när det gäller gore filmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Saw filmerna är skitbra. Men inget knäcker Hostel när det gäller gore filmer. Du har för stor signatur. OnT: Har sett 1:an och 2:an. 3:an ska jag se på snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Ja, läskigt är det inte. 4:an kommer väll handla om den där tjejen som var inlåst i slutet av 3:an? Redigerad 28 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Saw 1 tyckte jag var bra, vidrig och smart gjord. Saw 2 var helt ok, inget mer, kommer inte ihåg så mycket av den heller. Saw 3 är den sämsta i serien än så länge, fanns ett par scener som var vidriga, men handlingen var rätt kass. Ska Saw 4 vara den avslutande filmen eller kommer det fler? Ang Hostel så var den första helt ok, men den andra sög hästballe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Saw 1 tyckte jag var bra, vidrig och smart gjord. Saw 2 var helt ok, inget mer, kommer inte ihåg så mycket av den heller. Saw 3 är den sämsta i serien än så länge, fanns ett par scener som var vidriga, men handlingen var rätt kass. Ska Saw 4 vara den avslutande filmen eller kommer det fler? Ang Hostel så var den första helt ok, men den andra sög hästballe. Aa 3 an var inte så där jätttte bra, men fan va tråkig 4:an kommer vara. jigsaw killen och den där amanda dör ju Redigerad 28 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Tycker bara sådana filmer är äckliga. Men har dock sett alla tre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Grisscenen i Saw 3 var bara överdriven imo. Men det är en helt okej serie faktiskt. Något som faktiskt skulle kunna hända om man var kreativ nog. Iallafall vissa delar av den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Jag har ju sett dom tre senaste, då måste jag se fyran! Inga vidare filmer imo, så vi får se om dom gör något nytt i den kommande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Jag har ju sett dom tre senaste, då måste jag se fyran! Inga vidare filmer imo, så vi får se om dom gör något nytt i den kommande Saw IV <-- om ni längtar efter 4:an så kan ni kolla på Redigerad 28 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 1an va ganska bra, 2an va bra 3an a skit första hostel filmen var helt okej, 2an sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 1an va ganska bra, 2an va bra 3an a skit första hostel filmen var helt okej, 2an sög Säger som emoferk tbh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Saw IV <-- om ni längtar efter 4:an så kan ni kolla på Argh, gore! Syggt upplägg dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Saw IV <-- om ni längtar efter 4:an så kan ni kolla på Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 1an va ganska bra, 2an va bra 3an a skit första hostel filmen var helt okej, 2an sög Första Hostel filmen var äcklig *rys* Vet inte varför jag såg 2:an >-< Den var också äcklig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Till er som sett både Saw serien och Hostel kan jag rekomendera "Are you scared" http://www.lovefilm.se/img/cover/movie/huge/46155.jpg Jävligt obehaglig film i Saw anda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 "Oh no, inte en till", var min första tanke. Ettan var bra. Tvåan var sämre. Trean var otroligt överdriven. Går bara neråt hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts