Hew Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Team Fortress 2 betan kom ju ut för ett par dagar sedan för oss som har förbokat Orange Box via Steam. En tråd kanske skulle vara på plats tänkte jag. Men den riktiga orsaken till att jag skapar tråden är för att jag har ett litet grafikproblem. Får massor av små vita prickat på spelar- och vapenmodellerna. Har tagit ett screenshot som visar vad jag menar. http://image.bayimg.com/oahceaabe.jpg Just på den bilden är prickarna inte så många, men de blir fler vid mörkare områden. Har senaste grafikdrivrutinerna och har testat med massor av olika grafikinställningar i spelet. Hade samma problem i sourcemodden Insurgency. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Har ingen aning, men du borde pröva att kolla på Steams support/forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Har ingen aning, men du borde pröva att kolla på Steams support/forum. Har gjort, men har inte fått något svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Måste man ha en beta key? för att spela det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Måste man ha en beta key? för att spela det? Förboka Half-Life 2: Orange Box via Steam så får du spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Stötte på Panimala på en server. Skrev till honom men vet inte om han lade märke till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Stötte på Panimala på en server. Skrev till honom men vet inte om han lade märke till mig Jasså! Är tyvär för engagerad när jag smyger runt som spion så jag tittar inte så ofta i chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts