Umberto Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 (redigerad) Läste/hörde en recension om det nånstans - det skall tydligen vara riktigt dåligt i år. Redigerad 3 oktober, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Läste/hörde en recension om det nånstans - det skall tydligen vara riktigt dåligt i år. Jämför man med vad jag minns av 07 är det ett rejält lyft. Inte hunnit prova så mycket men tycker absolut det är roligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Pro Evolution 4-life! Bajen har ju inte ens riktiga matchtröjor eller logga i Fifa08! Japp, PES för livet! Knappt en månad kvar tills det kommer, får lira lite fm08 tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jo de heter D Stocholm på svenska på PC iaf @Qouad. Om du undrar hur tangentbordet är på FIFA 08 så är det precis samma kontroller på FIFA 07 som i FIFA 08 Då är det bara på PC, på PS3 spelar jag som Djurgården iaf. Läste/hörde en recension om det nånstans - det skall tydligen vara riktigt dåligt i år. Tycker det är bättre i år än förra iaf, mycker mer finter man kan göra, mer arenor, och Be a Pro funktionen är hur roligt som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Någon om vill spela lite online mot en nybörjare idag? Jag vet inte hur man gör eller så, så om du vill måste du berätta hur man ska göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Hur gör man för att få mer "EP" poäng när man ska skapa en spelare så man blir bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Funderar på ett köp till PS2 här, men: Den här Be a pro funktionen, ser man allt ur 3:e persons vy eller snett uppifrån? Kan man spela singleplayer eller är det bara co-op? Hur realistiska är de svenska kommentarerna? Gå det att spara/redigera repriser på PS2? Kan man köra som många svenska stjärnor? Tex Zlatan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Funderar på ett köp till PS2 här, men: Den här Be a pro funktionen, ser man allt ur 3:e persons vy eller snett uppifrån? Kan man spela singleplayer eller är det bara co-op? Hur realistiska är de svenska kommentarerna? Gå det att spara/redigera repriser på PS2? Kan man köra som många svenska stjärnor? Tex Zlatan? Nu har jag det iof till PS3 men skillnaden borde ju inte vara så stor. Testade det i all hast bara, du ser det uppifrån, precis som när du spelar en vanlig match, bara det att du styr en gubbe. Tyckte dom var roliga ibörjan, sen tröttna man rätt snabbt på dom, tex sa Glenn "det här var nog målet som punkterade matchen", jag gjorde 1-0 i andra minuten. Det beror ju på vilket lag du väljer att spela, väljer du Inter så är ju Zlatan med i startelvan, väljer du West Ham så är ju Ljungberg med i startelvan, väljer du något annat lag så kan du ju alltid försöka värva. Kan ju även tillägga att jag köpte spelet ca 1 vecka efter det släpptes och spelar det nästan varje dag fortfarande, är inne på min andra säsong med Man U och har värvat Källström och Nesta, tycker fortfarande att det håller och kommer nog inte tröttna än på ett tag. Varvar Fifa08 med NHL08. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Låter ju riktigt roligt! Har precis börjat gilla fotboll så FIFA 08 ska nog kunna lära mig mer om sporten än vad jag vet idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts