Jump to content

Fifa 08

Tweak
 Share

Recommended Posts

Skojar du?

Då håller jag mig till Engelska och Spanska ligan.

Aik heter Solna eller något sånt har jag hört och Hammarby ska vara exklusivt licenserat till Konami.

Äntligen får äckel-EA smaka på sin egna medicin :unsure:

Tycker själv att alla ska få ha licenser och så men eftersom alla är pengakåta i denna värld så måste man köpa skiten...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aik heter Solna eller något sånt har jag hört och Hammarby ska vara exklusivt licenserat till Konami.

Äntligen får äckel-EA smaka på sin egna medicin :unsure:

Tycker själv att alla ska få ha licenser och så men eftersom alla är pengakåta i denna värld så måste man köpa skiten...

Tycker också att det är kasst att lag inte ger ut licenser till fler än ett spel, att dom inte kan samsas.. Tror inte spelen säljer dåligare för att 2 spel har samma licens typ.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det funkar finfint! Vi kan lira om jag inte har fullt upp med FM 08 då :innocent:

Vilken tur, jag har någon gamepad som ligger i nån låda men jag känner inte för att böka fram den.

Gärna för mig, lite roligare att spela mot någon än att lira mot datorn. :whistling:

1h kvar ;D

Klar

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag satt mig in det lite, men det lär ju hinna komma ett nytt fifa innan man lärt sig alla finter osv.

Djurgården finns visst med, om man spelar på svenska, dock är det ett annant märke, men alla spelare finns med.

Men det är roligt, perfekt tidsfördriv när man inte har nått annat att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag satt mig in det lite, men det lär ju hinna komma ett nytt fifa innan man lärt sig alla finter osv.

Djurgården finns visst med, om man spelar på svenska, dock är det ett annant märke, men alla spelare finns med.

Men det är roligt, perfekt tidsfördriv när man inte har nått annat att göra.

Det var ju det som var grejen, de finns inte med som djurgården.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen får äckel-EA smaka på sin egna medicin :)

Pro Evolution 4-life! Bajen har ju inte ens riktiga matchtröjor eller logga i Fifa08! :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo de heter D Stocholm på svenska på PC iaf

@Qouad.

Om du undrar hur tangentbordet är på FIFA 08 så är det precis samma kontroller på FIFA 07 som i FIFA 08 :wub:

Jag spelade lite precis, stämmer bra att de heter D Stockholm, även om man väljer svenska.

Spelade bara 07 2-3 gånger så de minns jag inte men det står ju vilka kontroller det är. Tog bara några sekunder innan man var inne i det.

Tycker spelet flöt på bra och var riktigt kul. Störde mig dock på att domaren sprang runt med gul tröja så jag försökte passa honom hela tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor