Vice. Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag har fått nya hotmail och på den kan jag inte få klickbara länkar. Alltså, kopierar jag en länk från tex youtube och kopierar in i ett mail och skickar till mig själv eller till någon annan, så blir länken inte klickbar utan man får koperia in adressen i adressfälet. Är det så här för er med, och om inte, vad kan problemet vara för mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Är det ingen såndär "Vissa delar av det här mailet kan vara skadligt för din dator. Klicka här om du litar på avsändaren"-ruta i överkant, som du ska klicka på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) .Bah. Markera fel. Hur som helst kan du klicka på "Show Content" också om jag har rätt och det har jag. Redigerad 26 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Har fortfarande gammla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Så här blir det hela tiden! Det MÅSTE ju gå att få dem klickbara!? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/cyo2ms0mm1we.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Så här blir det hela tiden! Det MÅSTE ju gå att få dem klickbara!? Konstigt. Jag har också "Välj automatiskt", så det är nog inte det som är problemet, men du kan alltid prova. Mycket konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Skickade ett mail till dig Vice, går någon av länkarna att klicka på? Redigerad 26 september, 2007 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Skickade ett mail till dig Vice, är går någon av länkarna att klicka på? Japp, båda, och dem du fick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Japp, båda, och dem du fick? Yes, båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Det låter som att det har med RTF att göra (Rich Text Formatting). Går det att aktivera i Hotmail på något sätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Vaarför ooo varfööör gjorde du 2 trådar? Redigerad 27 september, 2007 av RF-AT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Vaarför ooo varfööör gjorde du 2 trådar? Varför kan inte du hålla rent ut sagt käften? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Vaarför ooo varfööör gjorde du 2 trådar? För att jag i den här tråden ville att någon skulle kolla av sin epost för att få reda på om det var samma för dem. Skulle kunnat bett om den tjänsten i den andra tråden förvisso... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Varför kan inte du hålla rent ut sagt käften? Va fan är ditt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Va fan är ditt problem? Du är problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Du är problemet Visst e han jobbig? :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Visst e han jobbig? :< Nej , han är underbar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) http://brentroos.files.wordpress.com/2007/03/troll.jpg Edit: Var tvungen att byta bild, eftersom den andra inte verkade seriös nog. Redigerad 28 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Ge er för helvete... rapporterad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts