Speeder Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Lås vardagssnack på 2400 posts och gör en ny. Det skulle liva upp den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 22 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2003 Liva upp den?? Tror faktiskt inte det Man skriver ju som man känner... har ingen betydelse om den är ny eller inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Liva upp den?? Tror faktiskt inte det Man skriver ju som man känner... har ingen betydelse om den är ny eller inte jag tror inte att vardagssnack skulle bli så populärt om man startade om den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) stellhell ville att vi skulle låsa den..... när den kom upp i 100 sidor men nu ligger den på 120 sidor.. bara för att alla skulle skriva: "jag vill ochså vara med på 100:ade sidan, lås den! , lås!, och lås den fort! Redigerad 23 februari, 2003 av Joey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 det finns väl ingen anledning att låsa den, för att göra en ny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Varför tycker ni att vardagssnack ska låsas? Helt onödigt!! Det är den mest aktiva topicen i hela forumet och att den kommit upp i ett visst antal sidor eller posts spelar väl ingen roll. Om topicen låstes skulle vi ändå behöva skapa en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Ja det borde bara finnas en Vardagssnack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 Slöseri med utrymme!! Bu för Speeder och Joey!! BUUUUUUU!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 vi kan ju ta bort den topicen och skapa en chat på sidan´som heter vardagsnack, då tror jag att vi slipper så mycket spam från andra för i chaten så får dom ju skriva spam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 vi kan ju ta bort den topicen och skapa en chat på sidan´som heter vardagsnack, då tror jag att vi slipper så mycket spam från andra för i chaten så får dom ju skriva spam.. dom som inte är inne hela tiden kommer ju att missa det som dom andra har sagt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 dom som inte är inne hela tiden kommer ju att missa det som dom andra har sagt.... Ja och så är detta faktiskt ett forum Wild hawk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 23 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2003 (redigerad) Ja och så är detta faktiskt ett forum Wild hawk. ja.. men jag tänkte att man kan ju ha nått på sidan som är en chat inte på forumet Redigerad 23 februari, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Slöseri med utrymme!! Bu för Speeder och Joey!! BUUUUUUU!!!!! (:!!! (:!!! (:!!! hallå!! det var stellhell som ville att vi skulle låsa den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 hallå!! det var stellhell som ville att vi skulle låsa den!! Jajajaja... Jag missuppfattade va du menade! Buu för Speeder och StellHell!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 ja.. men jag tänkte att man kan ju ha nått på sidan som är en chat inte på forumet Ja men man kommer till forumet för att det är ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 ja.. men jag tänkte att man kan ju ha nått på sidan som är en chat inte på forumet bara ladda hem mirc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 http://www.mIRC.com - Och vi behöver ändå mer folk i #GTAsajten Ps. #Clanna när ni ändå e inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 http://www.mIRC.com - Och vi behöver ändå mer folk i #GTAsajten Ps. #Clanna när ni ändå e inne Och #gtz Grand Theft Zone våran hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 Och #gtz Grand Theft Zone våran hemsida! Hur ansöker man om att få en bot till sin egen IRC-kanal? Kanske också ska fixa en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2003 #[sM] är en grym kanal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts