felshoe Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 19 ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag ångrar att jag tog 8 minuter nu Ha-haa! Vinka adjö till resan till *kollar vad man vann igen* ... Grönland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag lovar att jag ska vara aktiv och diskutera om du startar en Rappakalja-tråd i spelforumet . Just you wait.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) För dem som inte förstod att 7 är vanligast vid slag av två tärningar, gjorde jag en mycket vacker bild. Bättre än Rembrandt och Picasso fo' sho'! EDIT: Notera att 1 inte går att få, men det borde ni vetat Redigerad 27 september, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Spelforumet är till för digitala spel... . Man ville ju se hur långt de rullade... eller stannade de redan efter den, tpy tio sekunder som det visades? Just a thought man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 T: Snake eyes! Dingding! We have a winner! http://gnuf.com/diceroll/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Dingding! We have a winner! http://gnuf.com/diceroll/ 1-1 . Liksom vem kunde gissa på det?! Vart någonstans stog det hur lång tid det tog? Man skäms ju nästan för sina 8 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Ja, jag kan inte heller se rullningstiden någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Fan, hade Umberto rätt alltså? Riktigt grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Fan, hade Umberto rätt alltså? Riktigt grymt Oj! Ta mig f*n det hade han ju ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Ja, gissa varför jag valde att quota just honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Att gissa på något annat än de 6 kombinationerna vore teoretiskt korkat. In your face. -- Naturligtvis hade jag rätt eftersom jag använder mig av intuition och prekognition; inte av logik. *smeker kristallkulorna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts