Mathias Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag har sedan datorn köptes i julas haft F-secure installerat på den, men nu har det börjat ge mig meddelanden om att mina virusdefinitioner är gamla. Jag har automatisk uppdatering på och jag har tryck på 'uppdaterings-knappen' själv. Fortfarande får jag samma meddelande gång på gång.googlade lite snabbt men hittade inget som hjälpte. Någon snäll själ som vet hur detta problem kan fixas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Bump Börjar bli trött på det, jag hittar inget svar. Tips om vart jag kan fråga och troligtvis få svar är också tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Bump Börjar bli trött på det, jag hittar inget svar. Tips om vart jag kan fråga och troligtvis få svar är också tips. Du kan testa att fråga i deras forum. (Kräver Registrering) F-Secure Forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Kollat din klocka? Vilket datum den står på etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 2 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 (redigerad) Kollat din klocka? Vilket datum den står på etc? Datumet och tiden stämmer. Redigerad 2 oktober, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts