Mark Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 God kväll. Nu är det så här att jag kan inte prata i min mikrofon, och inte heller i mitt headset. Jag har kopplat in den rätt i datorn, och kollar på lite inställningar. Ingenting funkar. Jag använder Vista. En kompis har typ samma dator som jag, och för honom funkar det. Vad finns det jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 God kväll. Nu är det så här att jag kan inte prata i min mikrofon, och inte heller i mitt headset. Jag har kopplat in den rätt i datorn, och kollar på lite inställningar. Ingenting funkar. Jag använder Vista. En kompis har typ samma dator som jag, och för honom funkar det. Vad finns det jag kan göra? Kolla om sladden gått av någonstans eller om kablar slitst ut. Hade samma problem tills jag märkte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Kolla om sladden gått av någonstans eller om kablar slitst ut. Hade samma problem tills jag märkte det. Så är det inte, har kollat på både mikrofonen och headsetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Har du kryssat i "ljud av" på inställningarna för micken och har du mikrofon ikryssat för Inspelning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Har du kryssat i "ljud av" på inställningarna för micken och har du mikrofon ikryssat för Inspelning. Kör med Vista, och något sådant hittar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Kör med Vista, och något sådant hittar jag inte. ..och i vista kan man inte kryssa i sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 ..och i vista kan man inte kryssa i sånt? ..och något sådant hittar jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts