Eudoros Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Varför kan jag inte byta tema ALLS på verktygsfältet etc.? Det är "orginal"temat hela tiden - d.v.s det går inte ens att ändra till Windows XP- temat. Har testat genom både windowblinds och vanligt, men såfort man klickar på ett tema i Windowblinds så laddar det precis som om det ska men sen händer det inget, utan ser lika ut som innan. Ser alltså ut så här hela tiden nu, Redigerad 25 september, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Hadde samma problem förut, installera teman med Stylexp så löser det sig, är gratis i en månad sen måste man betala. eller så kan du ju "köpa" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 ELLER så kör man på uxthemepatcher, som är det enda som gäller. Men, nu verkar du ha ett underligt problem då du inte ens kan ändra till XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 ELLER så kör man på uxthemepatcher, som är det enda som gäller. Men, nu verkar du ha ett underligt problem då du inte ens kan ändra till XP. Har försökt med uxthemepatchet, och då blir det bara såhär: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...mp;#entry912628 Grymt konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Att installera stylexp på datorn är ungefär lika smart som att ge emos rakblad gratis (Usch vad jag är trött på emoskämt =P). Svaret på frågan har jag inte, däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2007 Start->Kör->Services.msc. Om "Themes" står som disabled så högerklickar du, tar egenskaper och väljer den som automatiskt. Samma sak gäller om det står manual. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 Prova använd TuneUp Utilites 2007... Där finns TuneUp Styler 2 och det använder jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts