Sniper Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Ska köpa ny skärm. Som ska användas till spel i första hand, film i andra hand. Funderar på mellan 19" och 22" plattskärm. Pris under 3000. Har kollat in några... LG 19" TFT L1982U-BF - Svart (2ms) LG 19" Wide TFT L196WTQ-SF - Silver (2ms) HP 20" Wide TFT w2007v (5ms) HP 22" Wide TFT w2207 (5ms) Det var dom jag kollat upp... vet dock somsagt inte vilken som lämpar sig bäst för mig. Om någon vet någon annan skärm som är bra, skriv det Vilken tycker ni jag ska köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 LG 19" Wide TFT L196WTQ-SF - Silver (2ms) Funderar själv på att skaffa den där, så jag lånar tråden lite. Är det ett bra köp om jag inte vill ha en alltför dyr skärm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 HP w2207, om du inte har datorn vid ett fönster där solen lyser in. Enda nakdelen med skärmen är nämligen att den glänser så att man kan spegla sig i den, ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) LG 19" Wide TFT L196WTQ-SF - Silver (2ms) Den skärmen har vi i en av datorsalarna i skolan + videoredigeringsrummen. Mycket fina skärmar. Redigerad 25 september, 2007 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) HP w2207, om du inte har datorn vid ett fönster där solen lyser in. Enda nakdelen med skärmen är nämligen att den glänser så att man kan spegla sig i den, ungefär. Det lutar åt den skärmen nu Men det enda problemet... jag har ett panelfönster med morgonsol bakom mig :/ Redigerad 25 september, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Den första.. Krångligt med upplösningar i spel på en wide-screen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts