Mordos Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jag vill ha tillbaka chase, de andra får gärna bytas ut. Jo, Chase var väl den enda som faktiskt var rolig och hade personlighet i teamet. De andra var ju bara stela. Men som sagt, det gamla teamet var lite mer stabilt än de han har valt den här gången. De här verkar bara så.. Fake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Tittade på House S02E02 imorse.. Kan inte påstå att jag gillar hans nya 'crew'. Då han "number nine" 'är med i Epic Movie och han blir förstörd helatiden, därav tar jag inte honom seriöst längre. De andra var bara tråkiga. Jag gillade hans gamla team.. Du menar S0402 nu, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2007 Du menar S0402 nu, va? Nummer hit och dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Mumsigt avsnitt. Men framförallt! Vilken sneakpeak för nästa veckas avsnitt! Oj, oj, oj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2007 Nu är jag på Säsong 3, och jag kan bara säga att det är en av dem bästa serierna jag sett. Jag älskar scenerna när han har sina samtal med Dr. Wilson och när han tjafsar med Dr. Cutty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Var är E4 någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 23:e Oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2008 Har kollat på två avsnitt av House, gillar serien. Han har skön inställning till jobbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Har nyss kollat klart på House S1. Otroligt bra serie, jag är helt såld på den. S2 kommer vara på ingång under natten och jag vet hur jag kommer spendera mig söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Har nyss kollat klart på House S1. Otroligt bra serie, jag är helt såld på den. S2 kommer vara på ingång under natten och jag vet hur jag kommer spendera mig söndag. Åh, jag måste försöka börja kolla på den serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 Innehållander spoilers av House S03E11: Är på avsnittet där polisen fått bevis att House skrivit ut knark till själv och början på rättegången och allt det. Men jag bara stör mig, varför pratar de om 10 års jävla fängelse för något som detta, det är helt orimligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Börjar närma mig slutet på S2 av House, känns som att S1 var lite vassare än S2 men dom håller båda två hög klass! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2008 Börjar närma mig slutet på S2 av House, känns som att S1 var lite vassare än S2 men dom håller båda två hög klass! Trean är bäst! Jag har snart sett allt House som finns förutom några avsnitt på första säsongen. Men jag får alltid en känsla av tomhet när jag ser ut serier så här... Aja, har Prisonbreak S03 som väntar på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Klart med säsong 2 av House. Vill verkligen inte se mer. Så JÄVLA repetativ serie så att man mår dåligt. Två ungdomar hänger ihop, en hostar, den andra frågar "Are you okay?" varav den första kollapsar, introsekvens, house äter piller och cuddy kommer och säger något i stil med "female, 21 years old, coughing and fever", house säger "It's propobly the flu .." varefter cuddy säger "She also has a headache", House ser bekymmersam ut, pang in i konferensrummet, "It could be a STD", "No, it wouldn't explain the headache" bla bla, de startar en treatment, patienten får kramper eller hjärtattack, pang, patienten är stabil igen och ingen vet vad som är fel förrens någon säger något kul till House typ "Don't let it bite you on the ass, heheh" och så ser House bekymmersam ut igen och i nästa scen löser han allt. Jeeeez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Klart med säsong 2 av House. Vill verkligen inte se mer. Så JÄVLA repetativ serie så att man mår dåligt. Två ungdomar hänger ihop, en hostar, den andra frågar "Are you okay?" varav den första kollapsar, introsekvens, house äter piller och cuddy kommer och säger något i stil med "female, 21 years old, coughing and fever", house säger "It's propobly the flu .." varefter cuddy säger "She also has a headache", House ser bekymmersam ut, pang in i konferensrummet, "It could be a STD", "No, it wouldn't explain the headache" bla bla, de startar en treatment, patienten får kramper eller hjärtattack, pang, patienten är stabil igen och ingen vet vad som är fel förrens någon säger något kul till House typ "Don't let it bite you on the ass, heheh" och så ser House bekymmersam ut igen och i nästa scen löser han allt. Jeeeez. Jag kunde faktiskt inte sagt det bättre själv. Efter S1 tyckte jag fortfarande att serien var bra, men efter S2 var jag verkligen trött på House. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Det finns ju nya House-avsnitt ute och ingen har sagt något! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Det finns ju nya House-avsnitt ute och ingen har sagt något! Jag tipsar dig. du borde börja kolla på Californication, vet inte varför men jag tror du skulle uppskatta stilen i serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jätte bump. Säsong 4 är nu slut, och jävlar vilken bra säsongsavslutning det var. Kunde klämma ur mig en tår eller två faktist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Lite tråkigt att jag faktistk tröttnade efter..seson 3 tror jag. ska kolla igenom 4an i sommar tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 20 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2008 Jätte bump. Säsong 4 är nu slut, och jävlar vilken bra säsongsavslutning det var. Kunde klämma ur mig en tår eller två faktist. Kan inte mer än hålla med där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts