Umberto Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Haha, GW är ju bara för skön. - Har han mer pengar än Guillou? - Ja, det har väl nästan alla, höll jag på att säga. EDIT: Bra avsnitt i övrigt! Hur många avsnitt blir det totalt? 10. -- Japp det var ett bra avsnitt, jag skrattade högt när fysikern jämförde GW med ett svin och när GW avfärdade Hongkongmaffian som trams! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2007 Japp, GW är riktigt skön. Man kanske skulle ta sig en titt på hans böcker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Bästa avsnittet hittills enligt mig, både intressant och riktigt underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2007 Nu har även jag sett alla fyra avsnitt. Riktigt intressant men ändå med glimten i ögat. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Skitbra ikväll igen, har verkligen bara blivit bättre och bättre sen starten. Skönt att Ekwall fick göra bort sig, finns ingen TV-personlighet jag stör mig mer på än honom. Honom skulle jag vilja slå på käften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Tyckte det var sämre ikväll. Lite för barnsligt med den där sexologen. Men helt okej - gillade slutet när alla var utomhus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 (redigerad) Jag missade det! Väntar tills imorgon och ser det då kanske.. Filip & Fredrik. Alla deras program har varit roliga att se! Förra avsnittet var klockrent. GW var riktigt skön då. Redigerad 22 oktober, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Tyckte det var sämre ikväll. Lite för barnsligt med den där sexologen. Men helt okej - gillade slutet när alla var utomhus. Haha, de var hemska mot sexologen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Tyckte det var sämre ikväll. Lite för barnsligt med den där sexologen. Men helt okej - gillade slutet när alla var utomhus. Microsoft Word! Nu ska jag börja springa lutandes när det regnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2007 Helt okej avsnitt, ful/udda/tråkig avslutning dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Haha, de var hemska mot sexologen "sexologen" som är från Färgestaden/Öland och var med i Big Brother för ett par år sedan. Gissar att allt var mer eller mindre uppgjort. Ekwallscenen var såklart också uppgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 "sexologen" som är från Färgestaden/Öland och var med i Big Brother för ett par år sedan. Gissar att allt var mer eller mindre uppgjort. Ekwallscenen var såklart också uppgjord. Eftersom Ekwall förklarade hela sanningen och hur det egentligen gick till på hans blogg så tror jag inte att det var uppgjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 "sexologen" som är från Färgestaden/Öland och var med i Big Brother för ett par år sedan. Gissar att allt var mer eller mindre uppgjort. Ekwallscenen var såklart också uppgjord. Heter det inte Färjestad/Färjestaden ? Enligt google och eniro är det så. Eftersom Ekwall förklarade hela sanningen och hur det egentligen gick till på hans blogg så tror jag inte att det var uppgjort. Precis, i alla fall var inte Ekwallscenen uppgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Heter det inte Färjestad/Färjestaden ? Enligt google och eniro är det så. Jo det heter med j. Men klockan var halv 6 på morgonen och jag hade inte sovit än då. GTApimpfoolife: Länka till hans blogg är du snäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Jo det heter med j. Men klockan var halv 6 på morgonen och jag hade inte sovit än då. GTApimpfoolife: Länka till hans blogg är du snäll. Jag nickar inte GTApimpfoolife, men det går nog lika bra om jag lägger ut länken. Patrick Ekwalls blogg. (Du får gå ner en artikel, då han skrev ett nytt imorse). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Patrik Norqvist är ju bara så jävla skön! "Dags för veckans macka" *skjuter en laserstråle ur fingret* Boston Tea Party är ett av de bästa svenska programen som sänds just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 "sexologen" som är från Färgestaden/Öland och var med i Big Brother för ett par år sedan. Gissar att allt var mer eller mindre uppgjort. Ekwallscenen var såklart också uppgjord. Uppgjort som i att han ville bli gjord till åtlöje för Sveriges folk? Iochförsig detsamma som att delta i Big Brother då ju.. Ekwall tror jag inte var uppgjort, man såg att Filip och Fredrik hade svårt att hantera situationen. Så söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Senaste avsnittet var inte så jättebra som många säger. men tycker att det var bra när en lite killa sa att han velade slå slatan på käften för att han var dålig. ganska värdelöst med sexulakillen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 (redigerad) Patrik Norqvist är ju bara så jävla skön! "Dags för veckans macka" *skjuter en laserstråle ur fingret* Boston Tea Party är ett av de bästa svenska programen som sänds just nu. Ja, fysikern är bäst. Roligast(möjligtvis) var för ett par avsnitt sedan; "..och me dem orden tycker jag att vi går till, reklam!" *skjuter laserstråle* Och som jag tidigare nämnt, det där mer stålmannen. Redigerad 27 oktober, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Ja, fysikern är bäst. Roligast(möjligtvis) var för ett par avsnitt sedan; "..och me dem orden tycker jag att vi går till, reklam!" *skjuter laserstråle* Och som jag tidigare nämnt, det där mer stålmannen. hans veckan macka är också välding bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts