Tackleberry Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Riktigt mysigt program, ska självklart följas. Känns dock som att allt gick lite för hastigt, gillar de lite längre diskussionerna och inslagen som funnits i vissa av deras äldre program. Sen måste den där hjärnexperten varit riktigt tråkig, eftersom han fick så lite tid i programmet. Hoppas därför på bättre gäster framöver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Bill Gates går miste om 100 mille på ett toabesök? Eller sa dom 100 tusen möjligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Det är kul! Men de ger alldeles för lite tid för att besvara frågorna alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Bill Gates går miste om 100 mille på ett toabesök? Eller sa dom 100 tusen möjligen? Mmm, 100 miljoner går han miste om efter varje toabesök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Skulle nån kunna förklara för mig vad det här programmet går ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Haha, såg det igen. Mycket bra egentligen. Sofistikerat och roande, något nytt. Dock gillar jag Myggan mer, det måste vara det bästa jag sett tecknad väg på oerhört länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
den0m Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 "Och kanske en liten liten runk" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 2 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2007 Gillade när han skulle presentera sig på engelska, Hello my name is Fillipe Hamàr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Har ni sett reklamen för nästa avsnitt? Fredrik ska tydligen äta en bit kött av sin rumpa. Ska bli kul att se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2007 Har ni sett reklamen för nästa avsnitt? Fredrik ska tydligen äta en bit kött av sin rumpa. Ska bli kul att se Det ska bli mycket roligt . I tvtidningen stog det att han skulle göra det i första avsnittet off topic: kollar på grattis världen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Klockrent det där med stålmannen. Redigerad 8 oktober, 2007 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 (redigerad) Klockrent det där med stålmannen. Håller med 1) När Filip intervjuerar den gamla kvinnan 2) Hon som blev tänd av Yin (?) i Lost Redigerad 8 oktober, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Man Skrivet 8 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2007 Jag tyckte iaf att det var grymt kul. Bra med vettiga gäster för en gång skull. Kanske gick det lite för fort alltihop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Grymt rolig serie som jag skrattande följer varje avsnitt utav. "Det smakar lite som rotfrukt, faktiskt." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Det enda programmet som har varit vettigt och bra av deras program är hittills 100 höjdare. Detta känns bara som om någon slängt ihop på 5 minuter för att kunna få in lite pengar. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Det enda programmet som har varit vettigt och bra av deras program är hittills 100 höjdare. Detta känns bara som om någon slängt ihop på 5 minuter för att kunna få in lite pengar. Tyvärr. Själv tycker jag Grattis Världen är helt underbart, gillar för övrigt resten av deras äldre program också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Det enda programmet som har varit vettigt och bra av deras program är hittills 100 höjdare. Detta känns bara som om någon slängt ihop på 5 minuter för att kunna få in lite pengar. Tyvärr. Visst ligger det något i det du säger, helt klart, men på någotvis känns det kul att se dem i rutan igen och det är de själva som räddar programet. Skulle det vara 2 andra programledare skulle jag aldrig ens lagt märke till serien. Inte det bästa men ändå sevärt enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Briljant avsnitt! Det här programmet blir bara bättre och bättre! Undrar hur många amatörkirurger som kommer att börja praktisera nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 (redigerad) Haha, GW är ju bara för skön. - Har han mer pengar än Guillou? - Ja, det har väl nästan alla, höll jag på att säga. EDIT: Bra avsnitt i övrigt! Hur många avsnitt blir det totalt? Redigerad 16 oktober, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2007 GW var ju klockren, hahaha. Trodde aldrig han kunde vara så rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts