DimpZ Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Någon som såg FoF's nya serie nu ikväll på Kanal 5? Tycker inte att det är lika roligt som 100 Höjdare, men det är lite småroligt iallafall. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Såg det också, mycket bättre än Myggan i alla fall dålig jämförelse, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jag fann det väldigt intressant faktiskt. Inte så humoristiskt som Filip och Fredrik brukar göra det, men jag tyckte informationen av programmet kompenserade upp väldigt väl. Något jag absolut kommer fortsätta att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Började se på det, men jag hade en polare här samtidigt, så det blev inte så mycket tittande. Ska försöka se de andra avsnitten. Verkade rätt intressant faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Som alltid när F&F är igång så tycker jag att det var fantastiskt. Kul och informativt. Även den tecknade serien Myggan är helt i min stil, barnsligt och kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Ska lätt följa programmet, men hade tyvärr inte möjighet ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Har inte femman, så jag kunde inte se det. Läste bara om det, och av konceptet att dömma så känns det lite Anders och Måns-rip-off. Eftersom jag inte sett det så kan jag inte göra en vidare bedömning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Funkar. Myggan var dock mer i min stil. Satir-TV när det är som bäst. Speciellt svensk tv-underhållning som hånas. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Det var lite för medicinbetonat men annars gillade jag det - hypnosinslaget var åtminstone underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Jag fann det väldigt intressant faktiskt. Inte så humoristiskt som Filip och Fredrik brukar göra det, men jag tyckte informationen av programmet kompenserade upp väldigt väl. Något jag absolut kommer fortsätta att titta på. Oh, kunde inte sagt det bättre! (Nu ska jag supa skallen av mig ) Redigerad 25 september, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag såg det och jag tyckte det var sjukt kul. Filip & Fredriks helt skruvade frågor som får sina seriösa svar är alltid kul. Inslagen dom hade var också roliga, särskilt hypnosen. Längtar sjukt till nästa avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Gillar inte deras humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Vill ha tillbaka High Chaparall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Vill ha tillbaka High Chaparall.. F&F's bästa program, helt klart. Såg E01 nyss, och jag gillade det! Inte deras bästa program kanske, men kommer nog följa detta om det inte blir för tjatigt efter några avsnitt. EDIT: Ska se Myggan snart, vilken dag sänds det? Redigerad 25 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 EDIT: Ska se Myggan snart, vilken dag sänds det? Onsdagar, 22:25 tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 F&F's bästa program, helt klart. Såg E01 nyss, och jag gillade det! Inte deras bästa program kanske, men kommer nog följa detta om det inte blir för tjatigt efter några avsnitt. EDIT: Ska se Myggan snart, vilken dag sänds det? Onsdagar. Runt halv 11. Fem minuter innan eller efter. Tror det är efter Ja men Grattis Världen är också jävligt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Tyckte det ett mycket bra program, var ganska roligt som det alltid är med fredrik och filip. Gillar däremot inte myggan, inte min typ av program, pallar inte att med teknat och mera serier. ska bara kolla klart lost och PB sen är det slut med serier för mig. I vilken kanal är grattis världen? tror inte jag har sett den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Tyckte det ett mycket bra program, var ganska roligt som det alltid är med fredrik och filip. Gillar däremot inte myggan, inte min typ av program, pallar inte att med teknat och mera serier. ska bara kolla klart lost och PB sen är det slut med serier för mig. I vilken kanal är grattis världen? tror inte jag har sett den Den gick på femman förut. Gick för ungefär 2 år sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Den gick på femman förut. Gick för ungefär 2 år sedan. Jag är visst lite efter . vilka var programledarna i serien/ programet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag är visst lite efter . vilka var programledarna i serien/ programet? Filip & Fredrik, dom reste runt i världen och testade olika grejer, som packat och klart, fast med humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts