Tweak Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Majoriteten vet om att det finns nya smilies. Ja, vadå då? Borde den låsas för det, eller vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Ja, vadå då? Borde den låsas för det, eller vad menar du? Äsch, strunt i det. Tänkte högt, eller i detta fall: Tänkte skriftligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Äsch, strunt i det. Tänkte högt, eller i detta fall: Tänkte skriftligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Man kanske även skulle kunna använda tråden till requests? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Man kanske även skulle kunna använda tråden till requests? Ja, precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Ja, precis! ...och protester. Vad ska den föreställa? En kines med glödlampa i baken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 ...och protester. Vad ska den föreställa? En kines med glödlampa i baken? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 -.-' Med andra ord en smiley som svettas. Ist das wirklig nötig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 (redigerad) Med andra ord en smiley som svettas. Ist das wirklig nötig? Skulle mer beskriva den som: "Omg, du kan inte vara seriös?". eller: "Jeez, vet du inte det?". En smiley som tror att han är bäst och kan allt. En blandning mellan " " och " " Redigerad 29 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2007 Med andra ord en smiley som svettas. Ist das wirklig nötig? Kolla på valfri anime/manga. När en person suckar så kommer det en svettdroppe, för att utöka det emotionella. Samma sak med med som är en vanlig, "ååh"-min. Finns massa "förgyllnings" uttryck, t.ex. att söta ögon får som kristaller i sig, och deras pupiller blir väldigt stora, Att folk får kraftig näsblöda av bara minsta synen av något som kan få en upphetsad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Med andra ord en smiley som svettas. Ist das wirklig nötig? Jag tycker inte att smileyn överhuvudtaget stämmer överrens med sitt kommando, så... Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2007 Jag tycker vi skall införskaffa denna smilis: Det passar liksom till allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag tycker vi skall införskaffa denna smilis: Det passar liksom till allt. Ser ingen smiley Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Ser ingen smiley Jag gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 (redigerad) Jag tycker vi skall införskaffa denna smilis: Det passar liksom till allt. Vet inte riktigt, känns rätt onödig imo. Edit: Ooops..bump. Redigerad 2 juli, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2008 Vet inte riktigt, känns rätt onödig imo. Lika onödigt som din trådbumpning av en tråd som är ett halvår gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts