Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Hur i ¤!"$@%! kan man gilla: ??? *adblock* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Trevligt med lite "nytt" BOT Redigerad 25 september, 2007 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) är min nya älskling. :mf_doof: Redigerad 25 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Me likeee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Erv, nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) WOW! Redigerad 25 september, 2007 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Det var ett oväntat och bra drag men hatar den så mycket. kommer att använda och ganska mycket. Det kommer att blir superöveranvändning av de nya smiliesena nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Tycker att smileysarna i den där rutan när man skriver inlägg borde vara ordnade på ett annat sätt. Nu är de vanligaste sist och det är ju inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Tycker att smileysarna i den där rutan när man skriver inlägg borde vara ordnade på ett annat sätt. Nu är de vanligaste sist och det är ju inte så bra.. Håller med. Eller omordna helt. Som det ser ut nu skulle man faktist kunna klämma in en eller två rader med smileys till utöver dom tre rader som finns. Sen tycker jag att quick access skulle kunna omplaceras så att alla smileys syntes. Insert: Center finns redan. topic och postlink används inte. Code finns där uppe, spoiler och acronym borde kunna få en liten knapp där uppe också. *edit* En söt liten förklarande bild. Jäääävligt seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Håller med. Eller omordna helt. Som det ser ut nu skulle man faktist kunna klämma in en eller två rader med smileys till utöver dom tre rader som finns. Sen tycker jag att quick access skulle kunna omplaceras så att alla smileys syntes. Insert: Center finns redan. topic och postlink används inte. Code finns där uppe, spoiler och acronym borde kunna få en liten knapp där uppe också. *edit* En söt liten förklarande bild. Jäääävligt seriös. Tummen upp, bra idé. Så kanske folk orkar använda spoiler flitigare också Redigerad 26 september, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Håller med. Eller omordna helt. Som det ser ut nu skulle man faktist kunna klämma in en eller två rader med smileys till utöver dom tre rader som finns. Sen tycker jag att quick access skulle kunna omplaceras så att alla smileys syntes. Insert: Center finns redan. topic och postlink används inte. Code finns där uppe, spoiler och acronym borde kunna få en liten knapp där uppe också. *edit* En söt liten förklarande bild. Jäääävligt seriös. Mycket bra förslag! Så vill jag att det ska se ut! Plus att jag vill ha snabbknappar/special item-val till subskrift, superskrift och överstruken text. Alla de tre glömmer jag bort hela tiden. (Utom nu när jag råkade minnas två av dem.) http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_editor_images/rte-email-button.png Insert Email är värdelös. Jag har aldrig använt en mailto: länk och kommer heller aldrig göra det. Varken för att klicka på eller att lägga upp på nån egen text/hemsida. http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_editor_images/rte-quote-button.png Quote måste vara kvar. Supersmidig. http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_editor_images/rte-code-button.png Code-tags använder jag nästan aldrig, men jag kan tänka mig att andra gör det. Den är ju åtminstone någorlunda allmänt använd. Och just det, om någon föreslår att http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_editor_images/rte-link-button.pngInsert link och http://www.gtasajten.com/forum/style_images/1/folder_editor_images/rte-image-button.pngInsert image ska bort så blåser jag skallen av honom! EDIT: Såklart vill vi ha en Spoiler-ikon också! Redigerad 26 september, 2007 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Haha! Jag hade inte ens lagt märke till Quick Access-rutan. Så för mig får den gärna försvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Sub/Super/Strike skulle behöva omplaceras, yes box. Just nu så får den dropdown menyn mig att tro att det har med färgen av min text att göra. Smileydropdownen kan tas bort helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Riktigt fina idér! Så jag gjorde en snabb bild i paint hur det kunde se ut http://ww2.beffo.se/upload/pic~/7zoqsyo80kgg.PNG Alltså; Sub, Super och Strike flyttas bredvid B, I och U. Dropdown-menyn tas bort, liksom smileysarna. Henkibojjs spoliertag läggs till tillsammans med alla de andra. E-mail-taggen som inte används så ofta kunde läggas sist i raden. Quick Acess-rutan förminskas så att den innehåller endast Topic Link, Post Link och Acronym (vad är det till för, förresten?? ), allt annat finns ju redan på andra platser. "Insert Special Item" uppe bredvid Fonts kunde plockas bort, vad gör det finnas två av samma? Och då smileysarna, där de vanligare kunde läggas först. ? Frågan är bara om det går att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Hehe, trevligt med nya smilies, har man ju inte sett på år och dar! förblir min udda favorit. Det fanns fler smilies i den storleken förr, de användes från början som "Post icons". Då fanns det även "Thumbs up" och "Thumbs down"-post icons vilket hade varit kul om de var kvar. Redigerad 26 september, 2007 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hehe, trevligt med nya smilies, har man ju inte sett på år och dar! Det fanns fler smilies i den storleken förr, de användes från början som "Post icons". Då fanns det även "Thumbs up" och "Thumbs down"-post icons vilket hade varit kul om de var kvar. :< Dom bytte ut honom mot: Fan vad lack jag var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 :< Dom bytte ut honom mot: Fan vad lack jag var. Hä! Det kommer man ju ihåg. Det var i alla fall tur att han fick vara kvar lite vid sidan av, Hultenius fixade det för din skull. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RF-AT Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Naughty erv'-smilie FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Hårdrock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts