Hultenius Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Smiley-listan har uppdaterats med följande smilies: Sorry för att det blev så många rörliga smilies, men går att byta ut några om så önskas. Jag fyllde bara ut sida tre i smiley-tabellen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Happ. Kritisk förväntad överanvändningsrisk: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Härligt att slippa gå in på Flashback stup i kvarten för att kopiera: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Naajs. De enda jag saknar är och Edit: OJ! Missade. Redigerad 24 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Snyggt Men jag hade gärna också velat ha med http://ww2.beffo.se/upload/pic~/9redsfvvdf0j.png och/eller Du skrev dock nåt om upphovsrätten förut, så jag förstår. Men en annan sak som jag undrar över, kunde inte flyttas till "Show All"-listan? Den används ju inte speciellt ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Yay, längtat efter det här länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Wow! Jag har inte sett det förrens nu! Coola var de i alla fall. Redigerad 24 september, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Vid närmare eftertanke skulle jag gärna byta ut och mot och http://www.gtastunting.net/forums/style_emoticons/default/g.gif bland de smilies som syns i listan till vänster. Haha, man måste ju bara älska !! Redigerad 24 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Jäkligt najs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Weeei Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 :naughty: Spam. Men najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Riktigt nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Riktigt Nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 När jag surfar IV-forumen så kommer jag nog ta adblock på eftersom den kommer överanvändas rätt rejält tror jag. Men, det är kul med uppfräschning, och jag som annars brukar vara rätt konservativ vad gäller GTAsajten är positiv till detta Vad föreställer ? Kan den få en vettigare kod? Finns också, om ni inte sett den. Den kommer istället JAG överanvända i IV-forumen förblir min udda favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Favorit: 'n' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Efterlängtat. Och, nej, vi vill inte hade rörliga smilisarna utbytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts