j3ns Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 JAG KOMMER! Med Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Ni kan ge er fan på att jag kommer, inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Kommer snyggve aka frubritt då? jorå krulltotten kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 29 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2007 Får ju ialafall sitta i Dhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2007 Valt platser nu också. Wooh-hay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Biljetter i C-hallen har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2007 Haha, nu sitter jag visst i C-hallen istället =) C2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Är det några fler som har köpt biljetter nu? Känns som att det är många från forumet som inte kommer i år. :/ Redigerad 15 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Är det några fler som har köpt biljetter nu? Känns som att det är mycket färre från forumet som inte kommer i år. :/ Vill du inte ha gtasajtare där, eller varför sadface över att vi är färre som stannar hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Vill du inte ha gtasajtare där, eller varför sadface över att vi är färre som stannar hemma? Klart jag vill ha gtasajtare där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Klart jag vill ha gtasajtare där. Jag försökte vara rolig över att du skrev att det var synd att det var färre som inte skulle komma (alltså fler som stannar hemma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 (redigerad) Jag försökte vara rolig över att du skrev att det var synd att det var färre som inte skulle komma (alltså fler som stannar hemma) Är förkyld och trött, hängde inte riktigt med där. Så, editerade det inlägget. Redigerad 15 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 15 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2007 Jag svänger probably förbi en sväng med några kompisar och tittar på stället... Orkar inte släpa burk dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Inget för mig i vinter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2007 Det blev ingen gtasajtenrad i år va? ska de som står innom parantes i försaposten komma? kom ihåg att ta regält med bilder, speciellt på jolttornet som ska bli det hörgta genom tiderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Någon som kommer ihåg ungefär vad det kostar att gravera sitt chassi på DH? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Är deltagarlistan fortfarande korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2007 Eftersom en av mina polare som jag köpt biljett åt inte vill åka längre har jag en biljett över. Någon som vill köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 1. Bör man lämna systemkameran hemma och försöka få med sig någon simpel digitalkamera? 2. Finns det möjlighet till värdefack om man vill låsa in saker? Just in case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 1. Bör man lämna systemkameran hemma och försöka få med sig någon simpel digitalkamera? 2. Finns det möjlighet till värdefack om man vill låsa in saker? Just in case. 1. Det låter vettigt. 2. Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts