JSHC Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag kommer in, inga problem. @JSHC: Du kan nog sitta med oss. Okej, ska se om jag hittar någon polare först Återkommer imorgon om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Verkar inte bli nåt här med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Blir ju återsläpp, så helt förlorade är ni inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Blir ju återsläpp, så helt förlorade är ni inte. Inte där skon klämmer. Jag ska till Tyskland och besöka en god vän under hans höstlov, då behöver jag söka ledigt fem dagar och då kan jag inte söka ledighet till DH - man får prioritera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Inte där skon klämmer. Jag ska till Tyskland och besöka en god vän under hans höstlov, då behöver jag söka ledigt fem dagar och då kan jag inte söka ledighet till DH - man får prioritera. Det blir ju baara två dagar extra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jävligt ogenomtänkt. Beställer biljett när jag inte har pengar (Visst, polaren beställde och sa att han kunde lägga ut). Men jag har inte ett öre att leva för när jag är där. Om jag skaffar(Eller rättare sagt, jag måste) ett jobb så kommer det antagligen bli sjukt svårt att få ledigt dom dagarna det rör sig om, speciellt när man är nyanställd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Står att biljetterna har tagit slut, så jag antar att jag inte kan komma. Så länge jag inte får en andra chans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Det var inget... Redigerad 27 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Satte mig vid er så länge RavenE, får se om det dyker upp några kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 (redigerad) Blir ju återsläpp, så helt förlorade är ni inte. När? Men då kommer det troligtvis bli en plats i B-hallen... Redigerad 27 september, 2007 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 När? Men då kommer det troligtvis bli en plats i B-hallen... Kommer stå på hemsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Kommer dom släppa sidoplatser i D hallen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Kommer inte i år troxiE :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Kommer inte i år troxiE :< Varför? ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Varför? ;< Inte lust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 27 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2007 Inte lust Kommer snyggve aka frubritt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Är dessa platser bra/dåliga? Jag och min polare sitter där för tillfället. Edit: De har börjat släppa sidoplatserna nu. Redigerad 28 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Phew! Nu kan jag pusta ut. Beställt biljetter (en till min polare som var med förra året och en till mig), och ska betala imorgon. Nu undrar jag bara. Är platserna på raderna D61, D64 och D67 lediga eller är det något skumt med dom? http://img252.imageshack.us/img252/7846/ba929a2e5ae657b0f431c18qp8.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Phew! Nu kan jag pusta ut. Beställt biljetter (en till min polare som var med förra året och en till mig), och ska betala imorgon. Nu undrar jag bara. Är platserna på raderna D61, D64 och D67 lediga eller är det något skumt med dom? http://img252.imageshack.us/img252/7846/ba929a2e5ae657b0f431c18qp8.png Antar, som alla andra år att det är sponsor platser. Vet att när Vätterkraft stog för bredbandet så fick dom typ 100 platser att använda för sig själva. En polare eller om det var hans farsa jobbade där och fick 3 platser för sig själv. Han fick också hur många besöksbiljetter han ville, så det vara bara att fråga honom om man hade någon som ville komma och hälsa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts