Jump to content

Dreamhack Winter 2007!

P-C
 Share

Dreamhack  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jävligt ogenomtänkt.

Beställer biljett när jag inte har pengar (Visst, polaren beställde och sa att han kunde lägga ut). Men jag har inte ett öre att leva för när jag är där.

Om jag skaffar(Eller rättare sagt, jag måste) ett jobb så kommer det antagligen bli sjukt svårt att få ledigt dom dagarna det rör sig om, speciellt när man är nyanställd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Phew! Nu kan jag pusta ut. Beställt biljetter (en till min polare som var med förra året och en till mig), och ska betala imorgon.

Nu undrar jag bara. Är platserna på raderna D61, D64 och D67 lediga eller är det något skumt med dom?

Antar, som alla andra år att det är sponsor platser. Vet att när Vätterkraft stog för bredbandet så fick dom typ 100 platser att använda för sig själva. En polare eller om det var hans farsa jobbade där och fick 3 platser för sig själv. Han fick också hur många besöksbiljetter han ville, så det vara bara att fråga honom om man hade någon som ville komma och hälsa på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor