Sikorka Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Jolt! edit: JAAAA FIIIIIRST PÅ SIDAN !!! Appro på Jolt. Får se nu först om det blir en forumrad. (ser inte ljust ut för en sådan atm) Men, någon som är med på att försöka bygga.. DREAMHACKS HÖGSTA JOLTTORN EVER ..? Tänk er såhär: - Varje förumit tar med sig en varsin silvertejp rulle/något annat gott (eller två för den delen). - Varje forumit som dricker jolt/energidrycker/cola/eller whatever bidrar med _ALLA_ brurkar man dricker upp. - Om vi behöver (vilket vi garanterat kommer att behöva) mer burkar så kan alla GTAsajtare springa runt och leta tomma burkar över hela DH. (+ mer saker) Och tillsammans bygger, bidrar och snickrar ihop det största jolttornet genom tiderna! -- Något vi får tänka på är; Material, tornet måste mest bestå av joltburkar.. Plats, tornet kommer ha stor botten. - om ingen vill offra några cm plats så tvingas vi bygga mitt i gången = kommer folk klaga. För att bygga högt måste man tänka lågt, tornet kan rasa om vi inte ha genomtänkt konstruktion. (tex; stadig och bred bottenplatta.) Någon villig att göra ritningar eller komma med andra ideér? Kom ihåg att varenda ide är viktig! Eventuellt, skulle vi kunna lägga upp en GTASajten logga/"banner"/flagga med mera.. Vore även tufft om vi hade ljudslingor där uppe. Konstruktion, Om AA är Marken, och DD är 20 meter långt upp i luften så kan vi inte bara bygga ifrån AA till DD eftersom att vi inte kommer nå upp, stege behövs! Därför måste vi bygga en AB sektion, sedan en CD sektion - och sedan sätta ihop dem i rätt ordning! (bild nere) Vad säger ni om det mycket seriösa projektet, Operation Högsta GTA Jolt Torn 2007(ever)? PLX FUCK MY IDEA GENTLE! Redigerad 26 september, 2007 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Sure. Bara ni tar kort och visar så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Omigod!! Jag skulle tipsa om att byta plats direkt, jag fick sån otrolig huvudvärk på D43, och det var ändå inte alls lika nära "högtalarcentralen" som D41 är. Den är ju precis granne med det! Spara dina öron och (förhoppningsvis) tinnituslösa huvud tills resten av livet, jag skulle för allt i världen inte välja D41. Det området är mitt favoritområde. Jag satt på D42 DH:t innan du satt på D43 och det är den bästa platsen jag någonsin har suttit på. Sikorka: Stege lol? Varför inte bara lägga tornet ner när ni bygger på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det området är mitt favoritområde. Jag satt på D42 DH:t innan du satt på D43 och det är den bästa platsen jag någonsin har suttit på. Eller hur! Sitter på D42 för tredje DH:et i rad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Sikorka: Stege lol? Varför inte bara lägga tornet ner när ni bygger på det? Precis vad jag menade. En jävla stegen kan vi inte ta med. Därför måste vi bygga sektioner så att vi "slipper" sådant trams. -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Sådär, betalningen är nu genomförd. Om jag reserverar en plats nu, visst kan jag byta sedan? Kan man byta platser fram tills öppnings-dagen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Sådär, betalningen är nu genomförd. Om jag reserverar en plats nu, visst kan jag byta sedan? Kan man byta platser fram tills öppnings-dagen? Japp Har du någon att sitta med btw? Annars sätter jag mig gärna vid dig Redigerad 26 september, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Japp Har du någon att sitta med btw? Annars sätter jag mig gärna vid dig Jag åker ner med en skolkompis, får se om vi sitter vid gtasajten-raden om det blir någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 ATT ALLT SKA GÅ ÅT HELVETE JÄVLA ÄCKELBETALSYSTEM OCH FOLK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 ATT ALLT SKA GÅ ÅT HELVETE JÄVLA ÄCKELBETALSYSTEM OCH FOLK! Jo det är ganska jobbigt har jag hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jo det är ganska jobbigt har jag hört. Inte kul Var är Maim? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Inte kul Var är Maim? Tyckte det kunde vara värt ett försök. Hur som helst, har du bestämt dig än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Tyckte det kunde vara värt ett försök. Hur som helst, har du bestämt dig än? Jag sa nej. Åh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Blir nog inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 OM man ska sitta i B-hallen, vart är bästa platsen då? Inte för högt ljud och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 OM man ska sitta i B-hallen, vart är bästa platsen då? Inte för högt ljud och liknande. Vid första korsningen var det rätt okej, men vet inte hur det är på vintern, runt mitten skulle jag tro blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Men, vafan? Någon annan som hamnar i kön när de går in på ticketssidan? Biljetterna är ju t.o.m. slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Men, vafan? Någon annan som hamnar i kön när de går in på ticketssidan? Biljetterna är ju t.o.m. slut. Många som vill in och välja platser antagligen eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Men, vafan? Någon annan som hamnar i kön när de går in på ticketssidan? Biljetterna är ju t.o.m. slut. Va i helvete?! Sådan efterfrågan har det väll aldrig varit så att de har tagit slut på typ 24h? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag kommer in, inga problem. @JSHC: Du kan nog sitta med oss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts