RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 (redigerad) Sådär ja. Efter en lång kö kom jag äntligen fram! Betalningen sker dock senare idag. Platskartan ser ut såhär för tillfället: Redigerad 25 september, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 ALLTSÅ hur kan folk redan boka platser? Man måste väl betala först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Det är därför dom har flyttat bokningsöppningen till just klockan 8. Om du hinner beställa och betalningen godkänns så brukar det gå att betala nästa dygn, alltså efter 00:00. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 ALLTSÅ hur kan folk redan boka platser? Man måste väl betala först? Kortbetalningar går väl fram direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag lyckades fuska mig förbi kön genom ett tips från en kompis. Crewet upptäckte det dock rätt snabbt och stängde ner det, men då hade jag ändå hinnit igenom. Betalningen gick, förvånande nog, omedelbart igenom och jag kunde boka plats en sekund efter jag betalat. Jag och några vänner från guilden och skolan sitter nu med ansikterna emot bigscreen på D41 (i mitten, där det är två lediga platser till vänster och en ledig till höger). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag lyckades fuska mig förbi kön genom ett tips från en kompis. Crewet upptäckte det dock rätt snabbt och stängde ner det, men då hade jag ändå hinnit igenom. Betalningen gick, förvånande nog, omedelbart igenom och jag kunde boka plats en sekund efter jag betalat. Jag och några vänner från guilden och skolan sitter nu med ansikterna emot bigscreen på D41 (i mitten, där det är två lediga platser till vänster och en ledig till höger). Hur gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hur gjorde ni? Skrev in http://tickets.dreamhack.se/login.php4 för att logga in, därefter skrev man in adressen till bokningen (som jag inte har kvar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jag lyckades fuska mig förbi kön genom ett tips från en kompis. Crewet upptäckte det dock rätt snabbt och stängde ner det, men då hade jag ändå hinnit igenom. Betalningen gick, förvånande nog, omedelbart igenom och jag kunde boka plats en sekund efter jag betalat. Jag och några vänner från guilden och skolan sitter nu med ansikterna emot bigscreen på D41 (i mitten, där det är två lediga platser till vänster och en ledig till höger). Hinnit? Vad fan Flug...? BTW, jag har inte fått tag på dig, men Lowe säger att du har blivit en fena på hemsidor nu. Kontakta mig omgående. Jag ska nog inte till DH winter, det har blivit dyrare och jag är fattig och utan jobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Hinnit? Vad fan Flug...? BTW, jag har inte fått tag på dig, men Lowe säger att du har blivit en fena på hemsidor nu. Kontakta mig omgående. Jag ska nog inte till DH winter, det har blivit dyrare och jag är fattig och utan jobb. I är brevid U, gnäll lagom. k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Biljett beställt. Jag och min stora trut. Haha, rånade nån på stan, eller? Jag är den enda av en hel drös polare som fått igenom beställningen. En kompis beställde åt alla och nu har han misslyckats med att få igenom betalningen så nu sitter jag i mitten på en tom öppning på D41 och hoppas på att ingen ska ta någon plats där. Omigod!! Jag skulle tipsa om att byta plats direkt, jag fick sån otrolig huvudvärk på D43, och det var ändå inte alls lika nära "högtalarcentralen" som D41 är. Den är ju precis granne med det! Spara dina öron och (förhoppningsvis) tinnituslösa huvud tills resten av livet, jag skulle för allt i världen inte välja D41. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) Såja. Blev uppe så jävla sent att jag stannar hemma idag. Är det hall D eller B som gäller? Sitter just nu i D nära stora scen. Redigerad 26 september, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Såja. Blev uppe så jävla sent att jag stannar hemma idag. Är det hall D eller B som gäller? Sitter just nu i D nära stora scen. D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 D. Vart sitter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Jolt! Vem vet, Boomer kanske kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Vart sitter du? D5. Satt från början vänd mot scenen, men eftersom det gick segt för min polare att få biljetter var jag tvungen att flytta på mig för att kunna sitta med honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 (redigerad) D5. Satt från början vänd mot scenen, men eftersom det gick segt för min polare att få biljetter var jag tvungen att flytta på mig för att kunna sitta med honom. Ok. Är D38 vänd mot scenen? Skulle vara kul med plats där man ser scenen. Redigerad 26 september, 2007 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Ok. Är D38 vänd mot scenen? Skulle vara kul med plats där man ser scenen. Varje rad har två sidor. Men enligt platskartan sitter du inte vänd mot scenen... Men, men, det är svårt att få platser mot scenen om man inte har tur och kommer igenom köpet snabbt. Fast det är ju iofs bara att vända sig om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Varje rad har två sidor. Men enligt platskartan sitter du inte vänd mot scenen... Men, men, det är svårt att få platser mot scenen om man inte har tur och kommer igenom köpet snabbt. Fast det är ju iofs bara att vända sig om. Aha. Aja, better luck next time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Fan vad D-hallen gick åt fort i år. Har köpt tågbiljetter idag, väntar bara på att morsans sambo kommer hem, så han kan betala platsbiljetten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Har ingen att sitta med atm, så om någon vill sitta med mig är jag gärna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts