StellHell Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Om man fixar ett jobb så är ju biljett och ny dator fixad redan efter första månadslönen. Men nu har jag inget, och kan inte ligga ute med en biljett med pengar jag inte har om jag inte fixar ett jobb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Om man fixar ett jobb så är ju biljett och ny dator fixad redan efter första månadslönen. Men nu har jag inget, och kan inte ligga ute med en biljett med pengar jag inte har om jag inte fixar ett jobb.. So get off your ass and start search! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Som om jag skulle söka jobb.. Ha! Har inte äns anmält mig till arbetsförmedlingen, så.. 0:- inkomst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Som om jag skulle söka jobb.. Ha! Har inte äns anmält mig till arbetsförmedlingen, så.. 0:- inkomst just nu. Gör som alla andra, skyll på den "nya" regeringen! \o/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Som om jag skulle söka jobb.. Ha! Har inte äns anmält mig till arbetsförmedlingen, så.. 0:- inkomst just nu. Tufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Lika tufft som att låta dig få ett jobb. Lika tufft som det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Lika tufft som att låta dig få ett jobb. Lika tufft som det här. Sök hjälp, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 (redigerad) Blir det P-C v.s StellHell på DH då? Det går ju trots allt att göra upp utanför, där Stell inte behöver biljett för att kunna vistas. EDIT: Man kan betala med VISA- kort nu va? Redigerad 24 september, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 Sök hjälp, va? Säger pundar'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Taget från DHs hemsida... : Oj! Det här har såklart inte mamma sagt ett skit om, just snyggt. Men men. Inte illa, att se Gripen flyga är en riktig upplevelse vill jag lova. Vad fan, inte ens det där priset kunde man vinna på SAABS familjedag, hade det varit med hade jag ju lätt stannat kvar till tävlingen. Augh!! Jag blir asförbannad om ingen av er filmar flygshowen! Jag älskar flygshower!! Skulle hemskt gärna vara där vid Gripen, men eftersom det vore mitt enda ärende så skiter jag i det :< Haha, jag själv skulle tycka att det vore värt att åka dit bara för planets skull. Jag kommer dock inte, vill inte ta ledigt från skolan, då blir det IG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Säger pundar'n. Hör på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Får jag vara med och leka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Får jag vara med och leka? Bara om du kommer på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Din mamma ska på DH. Gruppvåldtäkt på 2k, give or take personer. Oh yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Jag tror inte att jag kommer. Har tänkt efter och jag ser ingen direkt anledning att åka dit. Kanske i sommar om det inte krockar med Sicilien-resan och annars blir det nästa vinter. Men jag kan ändra mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Hmm. Jag har folk att åka med och har fått dem att gå med på att ljuga om att vi ska någon annanstans än Dreamhack. Och jag är jävligt sugen.. Skulle dock vilja träffa så många forumiter som möjligt då ockå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Och jag är jävligt sugen.. Then go! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Hmm. Jag har folk att åka med och har fått dem att gå med på att ljuga om att vi ska någon annanstans än Dreamhack. Och jag är jävligt sugen.. Skulle dock vilja träffa så många forumiter som möjligt då ockå. Väl - jag kanske ska åka ändå, om nu mina polare verkligen ska åka - men det lät som att dom skulle det iaf. Jag lovar att jag kommer och ge dig en klapp på axeln isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Fan vad svårt det är! Mina kompisar tjatar och jag har två timmar på mig att bestämma mig Hmm, får se om jag minns rätt.. man ska sitta i D-hallen med huvudet mog bigscreen va? Och om man bokar, och sen ångrar sig, hur fungerar allting då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 Och om man bokar, och sen ångrar sig, hur fungerar allting då? Jag bokade biljett i somras men ändrade mig efter att jag bokat. Jag sket helt enkelt i att betala, svårare var det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts