Jump to content

Dreamhack Winter 2007!

P-C
 Share

Dreamhack  

75 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 221
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 2 weeks later...

Funderar seriöst på att skippa DH. För det första är jag inte ett dugg peppad på det, jag känner att jag har tröttnat. >_< Det enda som skulle göra det värt att åka är väl flygshowen. Och dessutom har mamma erbjudit sig att betala biljetten för att hon ska slippa skjutsa... Jag är kluven.

Som om inte det vore nog har också min polare jag skulle åka med (den enda jag känner där förutom er) ställt upp som crew och kommer därmed inte sitta i hallen med mig och inte heller umgås så mycket med mig.

;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funderar seriöst på att skippa DH. För det första är jag inte ett dugg peppad på det, jag känner att jag har tröttnat. >_< Det enda som skulle göra det värt att åka är väl flygshowen. Och dessutom har mamma erbjudit sig att betala biljetten för att hon ska slippa skjutsa... Jag är kluven.

Som om inte det vore nog har också min polare jag skulle åka med (den enda jag känner där förutom er) ställt upp som crew och kommer därmed inte sitta i hallen med mig och inte heller umgås så mycket med mig.

^_^

Upp med nosen nu Jackie.

Jag var heller inte så peppad för det för att vara ärlig, förut. Dock de senaste dagarna har jag tänkt på vad som hände den senaste gången, och det var ju skitkul. Ice och jag längtade tillbaka hela sommarlovet. Jag ser fram emot det som fan nu, så försök att så positivt på det, det var ju kul förra gången, visst?

Artilleripjäser, automatvapen, flygplan och allt.

Vad kan gå fel denna gång?

;)

Redigerad av Sikorka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hujeda mig.. nu är det bestämt och helt färdigt.. Jag ska dit med en kompis på lördagen. Vi ska bara titta på så att säga iom att vi inte är jääääätteintresserade av att spela spel...

Men dit ska vi iaf.. Och hockey ska vi titta på också.. Vad det nu spelar för roll..

Men det blir någon slags get together???

Vore ju trevligt o se vilka det är man har suttit och stört sig på eller skrattat med/åt.

Är i alla fall där över lördagen.

(Ingen bör glömma Puss i fortsättningen.. Spread the love.. Släng in det i signaturen vettja.)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har jag börjat längta mer och mer. Jag menar, det är inte många dagar kvar nu.

Enda jag ser negativt på är tågresan dit.

20.54: Tåget avgår från Östersund.

03.41: Tåget anländer till Stockholm Central.

05.20: Avgång till Nässjö.

07.51: Tåget anländer till Nässjö.

08.24: Avgång från Nässjö.

09.00: Ankomst Jönköping.

Weee-hooo.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

09.02: Ankomst Jönköping.

För mig.

>_< ( ;) )

Fan, kommer må piss. Mitt tåg går väl typ vad 21:37 den 27:de. Får sitta i typ 3 timmar i Gävle och frysa skiten ur mig bland fyllon. Sen vid 04:00 tiden ska man byta tåg igen.

^_^

Det tåget skulle jag också tagit, men det jag nu bokat var billigare. Dock flera byten. Men vad gör man inte för att spara pengar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter i samma tankar Farks..

Jag har inte vart sugen på DH under hela tiden sen biljetterna blev köpta. Ännu mindre nu när jag har ett jobb också. Möjligt att jag inte äns får ledigt på Torsdagen, så det blir en hel dag missad där. Jobbar även till 12, så kommer sova en bra bit in på fredagen också, så 1½ dag som försvinner isf.

Har ingen dator, så kommer isf få låna farsans igen. Den är i princip full numera, så jag kommer inte ha någon plats för att tanka.

Sitter i B-hallen, jättenära bigscreen så det kommer bli för hög skitmusik för hela slanten. Har inte heller några hörlurar, då jag antar att trådlösa är att räkna bort då jag säkerligen kommer få in någon annans signaler.

Usch, är så jävla otaggad.. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor