gta_player Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tjenare På senare tid har min dator börja krångla med det ena från det andra. Det hela började med att jag fick problem med win rar. Jag kan helt enkelt inte packa upp några filer längre. Inget större problem tänkte jag och installerade om programet, men det hjälpte inte. Det händer fortfarande inget när jag väljer "packa upp filen här". Senare märkte jag att jag även har fått problem med daemon tools och något felmedelande från programet visades när jag startade om datorn. Detta felmedelande har dock inte återkomigt sedan dess. Jag har gjort virussökning med nod 32 utan resultat. Jag skulle göra en sökning med ad-adwere men det startar helt enkelt inte, liknande problem som win rar. Jag har även lagt märket till att processorn rusar i höjden (50%) när jag bara har skrivbordet öppet, vilket inte borde vara helt normalt. Skulle bifoga två bilder (ett felmedelande (går inte läsa in C:\WINDOWS\system32\j0221239.dll) och processorn som rusar) men kan inte ladda upp bilderna, får helt enkelt inte upp någon ruta när jag trycker på bläddra varken här eller på beffo Hoppas att någon har något bra förslag vad som bör göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Tjenare På senare tid har min dator börja krångla med det ena från det andra. Det hela började med att jag fick problem med win rar. Jag kan helt enkelt inte packa upp några filer längre. Inget större problem tänkte jag och installerade om programet, men det hjälpte inte. Det händer fortfarande inget när jag väljer "packa upp filen här". Senare märkte jag att jag även har fått problem med daemon tools och något felmedelande från programet visades när jag startade om datorn. Detta felmedelande har dock inte återkomigt sedan dess. Jag har gjort virussökning med nod 32 utan resultat. Jag skulle göra en sökning med ad-adwere men det startar helt enkelt inte, liknande problem som win rar. Jag har även lagt märket till att processorn rusar i höjden (50%) när jag bara har skrivbordet öppet, vilket inte borde vara helt normalt. Skulle bifoga två bilder (ett felmedelande (går inte läsa in C:\WINDOWS\system32\j0221239.dll) och processorn som rusar) men kan inte ladda upp bilderna, får helt enkelt inte upp någon ruta när jag trycker på bläddra varken här eller på beffo Hoppas att någon har något bra förslag vad som bör göras. Kolla dina processer... Är det nån du inte känner igen? Du kan skaffa Windows defender så kan du kolla vad dom gör och vilka dom tillhör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Om jag ska vara ärlig känner jag inte igen många av dem Kanske känner du igen något som inte ska vara där. Angående windows defender så skulle jag tydligen installera någon plug- in för att få det att fungera (kör fire fox) men installationen av plug- in programet startar inte. Filen är invalid eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Om jag ska vara ärlig känner jag inte igen många av dem Kanske känner du igen något som inte ska vara där. Angående windows defender så skulle jag tydligen installera någon plug- in för att få det att fungera (kör fire fox) men installationen av plug- in programet startar inte. Filen är invalid eller något liknande. tror det är Active X. Pröva IE lite fort då? *Kollar processerna..* Kan du sortera via namn? Redigerad 23 september, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Sorterat efter namn.Ska testa med IE nu. Edit: Jag tror att det har löst sig nu. Windows defender lyckades ta bort en del skit. Tack så mycket för hjälpen Alle090 Redigerad 23 september, 2007 av gta_player Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts