Kebab Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Man är väl ingen no-lifer för att man har 51 lök? .. Jag trodde det var en kille som satt och märkte upp flera hundra tusen åt gången? Ska leta och se om jag hittar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Är man no-lifer för att man har 51 000? Han är avundsjuk. Nu kommer han bli kommunist för att kunna arbeta mot att pengerna "delas lika", och hoppas på att alla delar hans världsbild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Sådär. Märkte just två stycken hundringar. Störst chans är väl att iwex får någon av dem. Säg till när du handlar upp dem /Vart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Nu kommer han bli kommunist Inte så länge han går i samma klass som mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Va? Räknas man som en no-lifer enligt dig, för att man märker en jävla massa sedlar? Ja. Skriver man sitt nickname på sedlar värda 51.000 kr så är man det. Är man no-lifer för att man har 51 000? Nej. Man är väl ingen no-lifer för att man har 51 lök? Nej. Han är avundsjuk. Nu kommer han bli kommunist för att kunna arbeta mot att pengerna "delas lika", och hoppas på att alla delar hans världsbild. Nej. Säg till när du handlar upp dem /Vart Redan gjort, minns ej vart jag använde dom. Inte så länge han går i samma klass som mig. Mwhhaaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Ja. Skriver man sitt nickname på sedlar värda 51.000 kr så är man det. Är man en no-lifer om man märker 1500 kr också? Redigerad 28 september, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Är man en no-lifer om man märker 1500 kr också? Men jeez. Tycker inte du att det är lite väl onödigt/nördigt/töntigt att märka 51.000 kr med sitt nick? Annat är det på en tjuga eller några enstaka sedlar i högre valörer. Men visst. Man får göra vad man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 (redigerad) Men jeez. Tycker inte du att det är lite väl onödigt/nördigt/töntigt att märka 51.000 kr med sitt nick? Annat är det på en tjuga eller några enstaka sedlar i högre valörer. Men visst. Man får göra vad man vill. Jag förstår vad du menar. Det finns bättre saker att göra än att skriva sitt nick på 100 st. 500-lappar. Redigerad 28 september, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Men jeez. Tycker inte du att det är lite väl onödigt/nördigt/töntigt att märka 51.000 kr med sitt nick? Onödigt är det, helt klart. Klart det inte är nödvändigt att märka alla sedlarna, men förstår dock inte varför killen inte har något liv p.g.a. att han gör det. Tar ju inte så länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2007 Men jeez. Tycker inte du att det är lite väl onödigt/nördigt/töntigt att märka 51.000 kr med sitt nick? Annat är det på en tjuga eller några enstaka sedlar i högre valörer. Men visst. Man får göra vad man vill. Ska man gå med på att märka sedlar är det bättre att märka många för att vara säker på att folk kommer "hitta" sedlarna. Du märker din tjuga. Den kommer hamna en snorunges spargris. Killen märker 51 lök, vilket kommer resultera i mängfald av träffar. Du kan göra en hemsida, typ http://go.to.ravene.just.do.it/ på nån gratis helvetes server och inte berätta det för någon (Det är din tjuga i detta fallet) eller så kan du regga en riktig URL, typ http://www.ravene.se/ och säga till 2550 personer (det är vad 51000:- är i tjugor). Vem tror du kommer ha flest besökare efter en dag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 (redigerad) Om ni hittar nån sedel märkt med "possa" så är det mina gamla sedlar. Finns 7st sedlar. "Possa"-märket finns på 3st 20-lappar, 1 50-lapp och 3 100-lappar. Edit: Kolla baksidan på sedeln så kanske du hittar det. Redigerad 30 september, 2007 av pillipossa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Haha, visst är jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Sådär, nu har jag skrivit yo.yo på några 20-lappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Kan märka pengarna jag ska ha med på DH. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Skulle vara intressant å veta hur mycket pengar som är i omlopp i hela sverige... Kontant då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2007 Håll utkik efter en AC/DC-logga på en hundring Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 http://ciocarlia.de/pics/bump.gif Hur går det? Har någon fått någon annans sedel ännu? Har märkt sedlarna lite då och då. Såg nyss att detta nyligen drog igång på en tracker, så jag tänkte dra upp denna för att kolla läget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Känns så värdelöst att märka gtasajtensedlar. Brukar däremot kolla sedlarna efter FB-loggor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Känns så värdelöst att märka gtasajtensedlar. Brukar däremot kolla sedlarna efter FB-loggor! OCh jag som blev så lycklig för ett tag sen när jag fick fatt i en hundring med Kebab printat på den. Trodde ju att det var du. Men det var det väl inte antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 OCh jag som blev så lycklig för ett tag sen när jag fick fatt i en hundring med Kebab printat på den. Trodde ju att det var du. Men det var det väl inte antar jag? Du skojar, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts