Adriian Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Jag vet inte om detta klassas som lek eller inte. Lås i så fall. Jag fick denna idén från ett annat forum. Man ska alltså märka sina sedlar (pengar alltså) med "GTAsajtens Forum" och sen sitt nick och sen se om någon här får någon annan forumits sedel. T ex: GTAsajtens Forum /nor_adde. Någon som är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Jag vet inte om detta klassas som lek eller inte. Lås i så fall. Jag fick denna idén från ett annat forum. Man ska alltså märka sina sedlar (pengar alltså) med "GTAsajtens Forum" och sen sitt nick och sen se om någon här får någon annan forumits sedel. T ex: GTAsajtens Forum /nor_adde. Någon som är på? Hade någon tjuga där det stog: Blahablaha @ FRAGBITE på. Btw, GTAsajten är för litet för att detta ska funka. Redigerad 22 september, 2007 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Haha, såg det här på flashback. Visst, jag kan märkan en tjuga eller två. Fan, på FB satt ju folk och märkte upp tiotusentals kronor i ett svep! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kan inte räknas som lek då detta ärnått man gör utanför forumet, här uppdaterar man bara vad som händer. Jag är med! Dock kan vi skriva våra namn på 1000 sedlar och ingen av oss kommer att få se en ända av dem igen. Jag skrev mitt namn på 100-lappar under 5 års tid och ahr inte sett en ända. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Den som hade sedlar att märka... . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Haha, jag hänger på! Har för tillfället 2 hundringar att märka upp, så håll utkik, i några år. Detta borde fungera på Dreamhack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Good luck Jämfört med Flashback är vi doomed, dom har ju killar som tar ut hela sin lön för att märka deras pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kan inte räknas som lek då detta ärnått man gör utanför forumet, här uppdaterar man bara vad som händer. Jag är med! Dock kan vi skriva våra namn på 1000 sedlar och ingen av oss kommer att få se en ända av dem igen. Jag skrev mitt namn på 100-lappar under 5 års tid och ahr inte sett en ända. Chansen vi skulle se någon av dem igen är väl iofs ganska liten. Men vem vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Kommer vara typ 10 som gör det på 5-10 sedlar. Chansen att någon får en av de är ganska liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Märker hellre med FB.. Går fortare men det finns inte så stor risk att man får se allt för många sedlar som är märkta då dessa förstörs.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Men är vi något jävla mini-flashback eller? LÄGG NER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Men är vi något jävla mini-flashback eller? LÄGG NER! Snälla, tack. Störtlöjligt att folk vill att vi ska sno minsta lilla idé som finns på flashback. Märk sedlarna med FB istället, så kommer iaf någon att få tag på dom. Här är det typ 10 pers som kommer märka ett par 20-lappar då dom inte har mer pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Går väl egentligen inte att anklaga oss för FB- plagiat. Det är ett forum, precis som detta. De har inte copyright på sina trådar precis... Dessutom lär vi väl har tusentals likadana trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Går väl egentligen inte att anklaga oss för FB- plagiat. Det är ett forum, precis som detta. De har inte copyright på sina trådar precis... Dessutom lär vi väl har tusentals likadana trådar? Självklart, men det är VI som har snott alla dessa tusentals trådar från FB, inte tvärtom. Hatar alla dessa jävla "Tråden om <whatever> Idé tagen från FB.". Det finns absolut ingen anledning till dom. "Jag är för feg och för liten för att sitta på FB, och om jag skriver skulle jag bli bannad för dom ser att jag är en liten tönt som tycker det är häftigt att hänga på ett 18+ forum. JA VET! Jag gör en likadan topic på GTAsajtens forum så kan jag och alla mina andra 14-åriga kompisar göra likadant som på flashback, fast 100 gånger dåligare och oseriöst som fan. Men det gör inget, för jag får ju göra det med mina bästisar som jag brukar suga kuk med". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 ferkurz gjorde typ en sån här tråd 2002 eller nått =DD wannabes på fb ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Detta är uppmaning till brott, detta strider emot Google Adsense. Ganska onödigt med en sådan här tråd, Hultenius vill nog gärna få de få slantar som Adsense ger. BOT Nu hänger jag inte riktigt med, skulle det vara olagligt att skriva på sedlar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Flashback har märkt ett sedlar med ett belopp över en miljon sammanlagt. Att försöka märka sedlar med gtasajten är bara löjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Detta är uppmaning till brott, detta strider emot Google Adsense. Ganska onödigt med en sådan här tråd, Hultenius vill nog gärna få de få slantar som Adsense ger. BOT Forumsnut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts