Eudoros Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Ja! Folket bakom den hyllade och suveräna TV-serien Band Of Brothers håller även på att göra en uppföljare - och denna gång handlar det om amerikanernas strider mot Japanerna. Serien ska, som dess föregångare, visas i 10-episoder och beräknas komma runt 2009. Bra nyheter? Well, jag gillar det! Band Of Brothers var en serie som jag gillade otroligt mycket, och är ganska säker på att jag kommer följa även denna. Knapphändigt med info om det, men det finns väl lite att gotta sig i på IMDB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Ja! Folket bakom den hyllade och suveräna TV-serien Band Of Brothers håller även på att göra en uppföljare - och denna gång handlar det om amerikanernas strider mot Japanerna. Serien ska, som dess föregångare, visas i 10-episoder och beräknas komma runt 2009. Bra nyheter? Well, jag gillar det! Band Of Brothers var en serie som jag gillade otroligt mycket, och är ganska säker på att jag kommer följa även denna. Knapphändigt med info om det, men det finns väl lite att gotta sig i på IMDB. Åh-åh! Kan knappt vänta. Band of Brothers var ett riktigt mästerverk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Åh-åh! Kan knappt vänta. Band of Brothers var ett riktigt mästerverk! Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Ah, minns att jag såg varenda avsnitt när Band of Brother visades på fyran första gången. Det här ska jag kolla upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) 2009! Det är läskigt långt dit... -- Offtopic: Typ som den där Pixarfilmen som skulle komme 2010... läskigt långt :/ Redigerad 22 september, 2007 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Band Of Brothers var och är fortfarande bland det bästa jag någonsing sett tv-väg. Uppföljare brukar inte bli så bra, men denna kan kanske lyckas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Band Of Brothers var och är fortfarande bland det bästa jag någonsing sett tv-väg. Uppföljare brukar inte bli så bra, men denna kan kanske lyckas. Det är ingen uppföljare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Det är ingen uppföljare. D'oh, läste fel. Men en ny serie av skaparna. Jag tippar själv att den inte slår samma sorts rekord som BOB gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dags att se BoB, kanske? http://www.softmupparna.net/pic/smilies/hmmm.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Verkar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dags att se BoB, kanske? http://www.softmupparna.net/pic/smilies/hmmm.gif Det borde du verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dags att se BoB, kanske? http://www.softmupparna.net/pic/smilies/hmmm.gif Det är något man inte får missa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Dags att se BoB, kanske? http://www.softmupparna.net/pic/smilies/hmmm.gif Har du inte sett det!? Kris i Kapernum - kättare! Kölhalning! Du bör VERKLIGEN se den serien om du inte har sett den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 Har du inte sett det!? Kris i Kapernum - kättare! Kölhalning! Du bör VERKLIGEN se den serien om du inte har sett den. Hörru, time to disappoint. Har inte heller sett den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2007 (redigerad) Hörru, time to disappoint. Har inte heller sett den... Det gör inget. Jag har inte heller det. Redigerad 23 september, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Hej hopp, gummisnopp. Avsnitt ett är ute nu, wiiiiiiiiiiiie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 15 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2010 Äntligen! Nu har jag någonting att se fram emot. Ska skaffa serien så fort alla avsnitt finns ute, jag gillar inte att behöva vänta en vecka för att se nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 mars, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Hej hopp, gummisnopp. Avsnitt ett är ute nu, wiiiiiiiiiiiie! Har du sett det? Kanske lite svårt att säga efter ett avsnitt, men verkar det bli bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Har du sett det? Kanske lite svårt att säga efter ett avsnitt, men verkar det bli bra? Well, halva avsnittet var ointressant i min mening med backstory på karaktärer. Men dom verkar ha gjort sina läxor om WWII och det var massiva stridsscener. Kommer nog kunna bli mycket bra senare i serien. (Precis som BoB är underbar, men första avsnittet utspelar sig nästan enbart på deras militärbas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2010 Well, halva avsnittet var ointressant i min mening med backstory på karaktärer. Men dom verkar ha gjort sina läxor om WWII och det var massiva stridsscener. Kommer nog kunna bli mycket bra senare i serien. (Precis som BoB är underbar, men första avsnittet utspelar sig nästan enbart på deras militärbas) Låter bra. Åtminstone jag brukar uppskatta sådana avsnitt i efterhand, skönt att inte bara kastas rakt in i striderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts