emo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Banna emo och BackStreetBoysFan, de suger hårt på en torsdagsmorgon. Åhhh bobbo ledsen, din fjant. vad har jag eller fagen gjort mot dig i denna tråd, pinsamma fan, eat a dick jag ska göra det min uppgift att skriva en fucked upp kommentar efter varje inlägg du nånsin gör EDit: fuck it, du är inte värd det Redigerad 8 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Men snälla lägg av. Den här tråden är menad för att diskutera Saints Row 2, inte för att bråka och förolämpa varandra. Redigerad 8 november, 2007 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Ang. SR2s story: *Text* Fan va gött! Skall defentivt köpa det. Tack Crusader! Jag är väldigt förvirrad gällande slutet i ettan. Båten small, men inga kroppar/kroppsdelar hittades. Alla visste att det skulle hända, Benjamin, Johnny, Julius m.fl. Och en av Saints Row medlemmarna visade en polisbricka, som avslöjar att han är polis. Aja, hoppas alla mina frågor besvaras i tvåan xD Redigerad 8 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Ang. SR2s story: blabla Låter riktigt nice! Dock kanske man bör testa ettan först, finns det till PS2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 8 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Låter riktigt nice! Dock kanske man bör testa ettan först, finns det till PS2? Nope. Xbox360/Ps3 (2008) only Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 PS3 versionen av Saints Row ett blev slopat så det finns bara till XBox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) PS3 versionen av Saints Row ett blev slopat så det finns bara till XBox 360. Jasså? Varför det? Jag menar, det finns att boka till PS3. Redigerad 9 november, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jasså? Varför det? Jag menar, det finns att boka till PS3. Affärer är alltid lite sena med sånt. Orsaken ska vara att de inte trodde spelet skulle sälja så bra och att Saints Row 2 skulle sälja mycket bättre på PS3 om det var ett debut spel på PS3. Samt de ville satsa på att släppa Saints Row 2 på både XBox 360 och PS3 samtidigt. Troligen så började de på PS3 versionen av SR2 ett tag efter de började på XBox 360 versionen så de behövde kanske komma ikapp. Källa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Affärer är alltid lite sena med sånt. Orsaken ska vara att de inte trodde spelet skulle sälja så bra och att Saints Row 2 skulle sälja mycket bättre på PS3 om det var ett debut spel på PS3. Samt de ville satsa på att släppa Saints Row 2 på både XBox 360 och PS3 samtidigt. Troligen så började de på PS3 versionen av SR2 ett tag efter de började på XBox 360 versionen så de behövde kanske komma ikapp. Källa Ah ok. Thanks! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Fan va gött! Skall defentivt köpa det. Tack Crusader! Jag är väldigt förvirrad gällande slutet i ettan. Båten small, men inga kroppar/kroppsdelar hittades. Alla visste att det skulle hända, Benjamin, Johnny, Julius m.fl. Och en av Saints Row medlemmarna visade en polisbricka, som avslöjar att han är polis. Aja, hoppas alla mina frågor besvaras i tvåan xD Samma här,blev mycket fundersam när jag förstod att jag klarat 65% av spelet och allt det var allt,att jag inte kunde komma längre. Antar att de lagt de sista 35% på de tråkiga och meningslösa sidouppdragen,som är sååå jävla tråkiga. Okej Hitman var väl rätt kul så de uppdragen gjorde jag,jaga horor var väl helt okej till en början,Mayhem och sälja droger gick också att fördriva tiden med men blotta tanken på att det är sånt jag måste göra för att komma upp i 100% får mig att avstå. De kunde ju gott ge en lite fler uppdrag när man väl klarat av de rivaliserande gänget. Det började ju lovande när man skulle jaga fatt den där bussen,då trodde jag att man skulle få göra uppdrag åt den gubben tills man var på 100%,men det sket sig dukigt!! = Annars älskade jag Saints Row,vände t.om på dygnet och spelade hela natten = Det slår GTA med hästlängder,enligt mig iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Ang. SR2s story: Jepp. Direkt fortsättning på första spelet. Man spelar samma karaktär i samma stad (fast mycket ska vara anorlunda). Spelet börjar med att man vaknar upp ur en koma ca 10 år efter händelserna i första spelet och upptäcker att man är i ett fängelses intensivvård och att staden helt har gått och H-vete medans man var borta. Så man måste rymma från fängelset, ta kontakt med sitt gammla Saints Row gäng för at få ordning på staden igen och ta reda på vem som försökte mörda en och varför (vi vet vem men huvudkaraktären vet det inte). Man kommer åter igen kunna göra ett totalt nytt ansikte (jag tror de kommer skylla det på plastikoperation efter att ha blivit brännd) och jag gissar att man även kommer kunna ladda samma karaktär som man spelade i ettan om man har kvar sparningar. En väldigt bra nyhet är att i det nya spelet så kommer huvudkaraktären att prata vilket huvudkaraktären i första spelet inte gör. Orsaken att han inte pratade var för att de trodde att spelarna inte ville att den de spelade var karakitäriserad med en röst men sedan visade det sig vara det största klagomålet de fick för första spelet. Fans tyckte att huvudkaraktären inte kändes som en del av storyn trots att han igentligen skulle vara det. En annan orsak att de satte röst på huvudkaraktären i SR2 är att han nu är ledare för Saints Row och en ledare som inte pratar passar inte alls. Dessutom ska SR2 vara mycket mer storybaserat. Det finns en lååång grej om spelet i senaste nummret av engelska XBox 360 gamers som förklarade hur spelet såg ut, nya grejor i spelet osv. Tyvärr hade jag inte råd att köpa tidningen idag. Där stod också att de påbörjade 2:an 1 år innan första spelet släpptes och att de från redan början planerat att Saints Row ska vara en serie spel som alla hänger samman. Kanske kan vi få en prequell i 3:an? Så du tror att man ska kunna ladda om samma karaktär om man har kvar sparningen. Låter ju jävligt bra då vapnen man fick som reward för att ha klarat Hitman uppdragen är grymt mycket bättre än de man kan köpa. Är det något speciellt sätt man ska spara på för att eventuellt kunna ladda om karaktären,eller menar du den sparningen som man gjorde i sitt crib,det som la sig på hårddisken?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2008 Så du tror att man ska kunna ladda om samma karaktär om man har kvar sparningen. Låter ju jävligt bra då vapnen man fick som reward för att ha klarat Hitman uppdragen är grymt mycket bättre än de man kan köpa. Är det något speciellt sätt man ska spara på för att eventuellt kunna ladda om karaktären,eller menar du den sparningen som man gjorde i sitt crib,det som la sig på hårddisken?? Nu menar jag alltså inte vapen utan bara karaktärens utseende. Ja, jag menar den vanliga sparningen man har på hårddisken. Liknande hur det kommer funka mellan Mass Effect 1 och 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Nu menar jag alltså inte vapen utan bara karaktärens utseende. Ja, jag menar den vanliga sparningen man har på hårddisken. Liknande hur det kommer funka mellan Mass Effect 1 och 2. Aha,du menade karaktären. Det var ju lite synd,hade varit kul att få behålla de vapnen,slet en del för att få de = Är du säker eller du bara spekulerar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Aha,du menade karaktären. Det var ju lite synd,hade varit kul att få behålla de vapnen,slet en del för att få de = Är du säker eller du bara spekulerar?? Jag bara spekulerar. Men jag skulle bli väldigt förvånad om det inte är så eftersom så många spel använder just det sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallsten82 Skrivet 7 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2008 Jag bara spekulerar. Men jag skulle bli väldigt förvånad om det inte är så eftersom så många spel använder just det sättet. Jo det har du rätt i,och det förefaller ju rätt logiskt att om tvåan tar vid där ettan slutade (får utgå ifrån det) så borde ju även gubben följa med,lite konstigt om man ska behöva skapa en ny gubbe. Aja,vi får se när det släpps...Vet du något om det?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nikolai Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Borde dom inte släppa en trailer eller en video med gameplay nu när det ska släppas den 3 Mars?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2008 Borde dom inte släppa en trailer eller en video med gameplay nu när det ska släppas den 3 Mars?? Det ska släppas någon gång i år. Var har du fått 3 Mars från? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 4 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Hittade detta; "In a new IGN preview for Volition's upcoming Saints Row 2, they reveal some new story details. After the bomb explodes, your kingpin managed to survive the explosion, facing serious cosmetic damage. You begin a new storyline and redesign your character at a doctor's office as if your getting surgery. You find out later that it was the top members of your gang that set you up to buy the farm, and you need to rebuild the gang, and get revenge ." Det är som Crusader sade på första sidan i denna tråd, men det kanske är lite intressant läsning ändå. Källa: Klick ---------------------------- Detta vet ni redan säkert, men jag ville bara höra hur ni tycker fortsättningen kommer att bli? Edit: Jag spoilar, OM det skulle vara någon som inte klarat ettan läser detta. Redigerad 4 mars, 2008 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts