MrNoNja Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Som några av er kanske redan vet, så finns det en officiell Saint's Row 2 Hemsida. -> Click! Finns bara en screenshot, och inga nyheter än, då sidan är ganska färsk. Vad tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Det finns mer än ett screenshot bara så du vet. http://onaxis.blogspot.com/2007/09/saints-...ier-images.html Ska finnas motorcyklar i 2:an också. Man kan se en på officiella sidan. Och här. Redigerad 22 september, 2007 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Det finns mer än ett screenshot bara så du vet. http://onaxis.blogspot.com/2007/09/saints-...ier-images.html Ska finnas motorcyklar i 2:an också. Man kan se en på officiella sidan. Och här. Huh!? Jag googlade som fan, hittade inget mer. aja, thx! Edit: Och ja, motorcyklar visste jag, redan dock. Redigerad 22 september, 2007 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-terminator- Skrivet 24 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2007 d e ju en bild med en helikopter som spränger ett hus kanske kan vi spränga hus på detta saints row. annars ser det inte mycket olikt ut från det första förutom motorcykel o två vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 25 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2007 d e ju en bild med en helikopter som spränger ett hus kanske kan vi spränga hus på detta saints row. annars ser det inte mycket olikt ut från det första förutom motorcykel o två vapen Och kanske kommer man kunna flyga helikoptrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Kommer förmodligen köpa spelet bara för att. Men inget jag längtar efter direkt. Ettan hade dom där små felen som förstörde för mig en hel del även fast det var kul i se så där, 2 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2007 Äntligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2007 Saint Row forumet har rätt så låg aktivitet om man tittar på GTA3 forumet. To many trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Saint Row forumet har rätt så låg aktivitet om man tittar på GTA3 forumet. To many trådar. Fast samtidigt så kom inte forumet fören flera månader efter att spelet släppts och då hade de flesta redan spelat genom det vad de skulle för tillfället och lagt det åt sidan. Ett forum ska ett spel få innan det släpps om det ska ha ett forum. För sedan blir det oftast bara en sammling av alla trådar som folk startar i huvudforumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Har inte ens spelat Saints Row! Måste testa, är det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Har inte ens spelat Saints Row! Måste testa, är det bra? Det är väl en smaksak. Många säger att det är dåligt, andra bra. Jag tycker det är kul. Testa skall du göra iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 12 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Har inte ens spelat Saints Row! Måste testa, är det bra? Beror på hur man ser på det. Det är inget GTA och spelet har sina fel men det är den bästa GTA klonen som någonsin har gjorts. Den har fixat en hel del saker som man irriterat sig på i GTA och som fans brukar modda dit/bort. När man spelar spelet så känns det som det är gjort av GTA fans. Men humorn har de verkligen inte lyckats med. Den går längre än de gör i GTA spelen yutan att vara lika klyftig och ofta så går den bara ut på svordommar och sexuella anspelningar utan att vara roliga. Och namnen på affärer och resturanter är också dålig humor som t ex matställe som heter "Eat&Shit". Spelet är iallafall roligt att spela, snygg grafik och mycket spelbart. Och spelets story är riktigt bra liksom dess karaktärer, röstskådespelare mellansekvenser och musik. Bra och kul uppdrag. Bilstyrningen är också bra liksom siktet på vapen. Gillar man GTA ska man deffinitivt spela det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 12 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2007 Men humorn har de verkligen inte lyckats med. Där håller jag med. Kan tänka mig att det är kul för ungar som nästan nygligen lärt sig engelska. Dock så är multiplayern ingen höjdare för mig. Skulle inte ha klagat om det fanns Coop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 30 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2007 Beror på hur man ser på det. Det är inget GTA och spelet har sina fel men det är den bästa GTA klonen som någonsin har gjorts. Den har fixat en hel del saker som man irriterat sig på i GTA och som fans brukar modda dit/bort. När man spelar spelet så känns det som det är gjort av GTA fans. Men humorn har de verkligen inte lyckats med. Den går längre än de gör i GTA spelen yutan att vara lika klyftig och ofta så går den bara ut på svordommar och sexuella anspelningar utan att vara roliga. Och namnen på affärer och resturanter är också dålig humor som t ex matställe som heter "Eat&Shit". Spelet är iallafall roligt att spela, snygg grafik och mycket spelbart. Och spelets story är riktigt bra liksom dess karaktärer, röstskådespelare mellansekvenser och musik. Bra och kul uppdrag. Bilstyrningen är också bra liksom siktet på vapen. Gillar man GTA ska man deffinitivt spela det här. snopp AHAHAHAahaaAAAAAAHAAHAAAHA. E det sån humor som dom menar elelr?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 snopp AHAHAHAahaaAAAAAAHAAHAAAHA. E det sån humor som dom menar elelr?? Saints row är coolt (backstreet boys = gay) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BackstreetBoysFan Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 (redigerad) Saints row är coolt (backstreet boys = bäst) Håller med till 100%! EDIT: WTF NU E JAG RÄDD SOM FAN JAG SKREV Håller med till 100%! SEN SÅ BLEV DET Hålller med till 100% EDIT ": VAFAAANNN NU HÄNDE DET IGEN JAG FÖRSÖKER SKRIVA WÖRD Redigerad 31 oktober, 2007 av BackstreetBoysFan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 31 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Håller med till 100%! EDIT: WTF NU E JAG RÄDD SOM FAN JAG SKREV Håller med till 100%! SEN SÅ BLEV DET Hålller med till 100% EDIT ": VAFAAANNN NU HÄNDE DET IGEN JAG FÖRSÖKER SKRIVA WÖRD Capslock, vad är det? OnT: Någon som vet om det är fortsättning på ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Jag ahr ju inte spelat 1:an, så jag vet inte riktigt hur det är, men jag tycker 2:an ser riktigt snygg ut, av att döma från bilderna. Det verkar kul också, men väldigt "hip-hop" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2007 OnT: Någon som vet om det är fortsättning på ettan? Ang. SR2s story: Jepp. Direkt fortsättning på första spelet. Man spelar samma karaktär i samma stad (fast mycket ska vara anorlunda). Spelet börjar med att man vaknar upp ur en koma ca 10 år efter händelserna i första spelet och upptäcker att man är i ett fängelses intensivvård och att staden helt har gått och H-vete medans man var borta. Så man måste rymma från fängelset, ta kontakt med sitt gammla Saints Row gäng för at få ordning på staden igen och ta reda på vem som försökte mörda en och varför (vi vet vem men huvudkaraktären vet det inte). Man kommer åter igen kunna göra ett totalt nytt ansikte (jag tror de kommer skylla det på plastikoperation efter att ha blivit brännd) och jag gissar att man även kommer kunna ladda samma karaktär som man spelade i ettan om man har kvar sparningar. En väldigt bra nyhet är att i det nya spelet så kommer huvudkaraktären att prata vilket huvudkaraktären i första spelet inte gör. Orsaken att han inte pratade var för att de trodde att spelarna inte ville att den de spelade var karakitäriserad med en röst men sedan visade det sig vara det största klagomålet de fick för första spelet. Fans tyckte att huvudkaraktären inte kändes som en del av storyn trots att han igentligen skulle vara det. En annan orsak att de satte röst på huvudkaraktären i SR2 är att han nu är ledare för Saints Row och en ledare som inte pratar passar inte alls. Dessutom ska SR2 vara mycket mer storybaserat. Det finns en lååång grej om spelet i senaste nummret av engelska XBox 360 gamers som förklarade hur spelet såg ut, nya grejor i spelet osv. Tyvärr hade jag inte råd att köpa tidningen idag. Där stod också att de påbörjade 2:an 1 år innan första spelet släpptes och att de från redan början planerat att Saints Row ska vara en serie spel som alla hänger samman. Kanske kan vi få en prequell i 3:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) Banna emo och BackStreetBoysFan, de suger hårt på en torsdagsmorgon. Redigerad 8 november, 2007 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts