Gamo1 Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Har sett på nån sida att den ska finnas tårgas bakom Police H.Q nånstans..Men jag hittar inte och vet inte vad H.Q är heller. Nån som vet? Tack i förhand:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Har sett på nån sida att den ska finnas tårgas bakom Police H.Q nånstans..Men jag hittar inte och vet inte vad H.Q är heller. Nån som vet? Tack i förhand:D H.Q borde stå fär High Quarter, vilket på svenska blir högkvarter, och det avser den polisstation som finns längre söderut på östra ön, i Washington Beach. Det finns ingen tårgas där, bara några bomber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Om jag minns rätt så är det tårgas på PS2-versionen. Alltså, bomberna på polisparkeringen är utbytta mot tårgas. Redigerad 22 september, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Om jag minns rätt så är det tårgas på PS2-versionen. Alltså, bomberna på polisparkeringen är utbytta mot tårgas. Ja, så har jag också förstått det, men det är vanliga bomber för mig, på PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Ja, så har jag också förstått det, men det är vanliga bomber för mig, på PS2-versionen. Det var som fasen. Har själv aldrig spelat VC på PS2, så jag har inte sett det själv. Här finns dock lite att läsa: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...ite=%2Bt%E5rgas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts