Hedning Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Nån som vet vilken fil man ska titta i om man vill se gta san andreas fordons spawn lista? alltså alla platser fordon spawnas på då. Skulle vara vääääääldigt användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Hade denna karta liggande på datorn. Håll te godo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedning Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Nja hadde mer tänkt mig kordinaterna de spawnas på. Visst jag kan använda kartan så tack för den men kordinaterna skulle vara så mycket smidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RasmusN Skrivet 10 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2007 Nja hadde mer tänkt mig kordinaterna de spawnas på. Visst jag kan använda kartan så tack för den men kordinaterna skulle vara så mycket smidigare. Den finns i GTA Mappen: C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\vehicles.ide (Öppnas med NotePad/Anteckningar) I listan ser du ett tre-siffrigt nummer samt bilens namn. Du ser även lite annan information, RÖR INTE DENNA INFORMATION OM DU INTE VET VAD DU GÖR!!!. Har du fler frågor? Jag svarar gärna om jag kan.. /Rasmus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts