Umberto Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Jag letar efter ett program, eller kanske ett Firefox-tillägg, som gör att jag direkt kan kopiera korta textstycken (ca 2-3 meningar i taget) från en större text på internet till ett dokument UTAN att behöva switcha mellan webbläsare och dokument hela tiden. Det är sååå påfrestande att jämt hålla på och markera text>trycka ctrl-c>dra upp dokumentet>trycka ctrl-v>tillbaka till webläsaren> repeat. Argh! Har ni uppfattat mig korrekt rätt? Redigerad 22 september, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) Redigerad 31 december, 2012 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 "Can I has programs" :lol: Hur kan man uppfatta något korrekt rätt? BOT Welcome first time internet user, I will be your guide. --- Om jag inte minns helt tokigt så kunde man CTRL-markera olika textstycken i Opera samtidigt, sedan kopiera det markerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 "Can I has programs" :lol: Medvetet gramatikfel... trenden har spridit sig från hemsidor som tillexempel http://icanhascheezburger.com/. Det ska väl verka sött? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) "Can I has programs" :lol: Det är väl bara att trycka Alt+TAB för att skifta fönster? Inte mer jobbigt än att trycka Ctrl+C? Hur kan man uppfatta något korrekt rätt? BOT -- Det är för mycket jobb med att hålla på och alt-tabba. Jag vill ha något som gör att man bara behöver klicka och så vips hamnar texten i dokumentet. Vi snackar hundratals "sidor" text btw. Har du uppfattat mig korrekt rätt? -- @mr_tobbe:OK. Ska testa Opera. Redigerad 22 september, 2007 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts