Mordos Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Nu är det så att min dator har tackat för sig. Jag försöker starta starta datorn, det visar direkt att datorn går på högvarv och laddar som en galning (röd lampa alltså). Jag kommer fram till den där typiska "Microsoft Windows" skärmen då det visar att det laddar. Händer inget mer, jag kommer inte in på felsäkert läge. Stod något om en DLL fil som är trasig och jag skulle trycka "R" och absolut fucking nothing hände då. Någon som vet? Börjar på att bli lite jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 Hal.dll? Starta Windows-skivan, välj recovery console och skriv fixboot och fixmbr så ska det fungera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 22 september, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2007 (redigerad) EDIT: Nej, det var en hårddisk krasch. Den fungerar inte längre. Redigerad 22 september, 2007 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts