P-C Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Vad var fett respektive kefft idag? Najs: Helg! Helg! Helg! Bajs: Skräckfilmer. Wää. Redigerad 21 september, 2007 av P-C Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Najs: horor bajs: horor Skämt å sido: Najs: mina snygga sockar och Maher Shalal Hash Baz Bajs: frappocino Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Najs: Helg, Iron & Wine och reagodis jag sparat! Bajs: Orietering i myrmarker som gav genomblöta gympaskor 2/3 av lektionen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 (redigerad) Giiiiiissa bajset! Nejdå. Najs: HELG! HELG! HELG! Bajs: Dåligt med pengar just nu. Bajs: Orietering i myrmarker som gav genomblöta gympaskor 2/3 av lektionen. Ah! Mjölksyra 2000 också, förstår jag? Redigerad 21 september, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2007 Vad är det för fel på Dagens? Känns jävligt onödigt med denna topic. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts